subota, 06.05.2006.

evo i ja... :) ma bio bi i red

cijena slobode. koliko nam je važna? mislim, sloboda od staraca i ostalih starih gnjavatora u koje ubrajam i profe,većinu njih,jer postoje oni koji ni sami neznaju zašto su danas s nama u učionici i uopće na svijetu..... bwh...? i od onih ljudi koji ti samo zagorčavaju život uhhh...dosta...već mi je muka...pa eto razmišljajte si...
i još samo nešto...ja sam jedan od onih koji su nedjeljom u crkvi,uh,pa bi htio samo reći da mi se tako život zgadi kad vidite neke ljude tamo koji su....ma užas...mislim,tako su grozni i...ma fuj...stvarno mi se zgadi da više ne želim ni bit' tamo ni ništ' slično....al moram.zbog staraca...joj...al eto šta je tu je....slobodno mi se javite i kažite kak je kod vas....nadam se samo da vi nemorate gledati tak neke ljude koji samo čekaju kad će te doslovno požderati...pa eto,javite se.... :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.