Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7 - Lijepe djevojke

utorak , 25.12.2018.

Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7 – nabijem te, Tinderu, beskoristan si!










Click here: Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7






Svijet je jednostavno u k…u i ja tu ništa ne mogu promijeniti! Pošto nikako ne mogu prihvatiti potonje jer uz sve svoje vrline posjedujem i onu najveću, a to je gotovo nadljudski egoizam, moram zaključiti kako je problem u samom Tinderu i ženama koje su na njemu. Da, teoretski se i grickalicom za nokte može trančirati odojak, ali za to postoje daleko bolja oruđa. Jesu li svi drugi koji ga koriste plitki?



Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7

Drugim riječima, jednom kada rijeka presuši, ostaje ti hvatati se za zadnje kapljice koje se tu i tamo spuste s nebesa, što nikako nije nešto čime bi se čovjek trebao zadovoljiti. Nije da je i on bio išta više uspješniji, ali je u svakom slučaju bio stimulativniji od pomicanja prsta lijevo i desno. Svijet je jednostavno u k…u i ja tu ništa ne mogu promijeniti! No, nije to jedina karakteristika ove platforme, a ja ću pokušati u što manje riječi sažeti sve svoje doživljaje kroz tjedan dana korištenja Tindera.



Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7

Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7 – nabijem te, Tinderu, beskoristan si! - Na pretragu muškaraca nisam išao tako da ne mogu govoriti koliko njih ima, ali po nekim iskustvima prijateljica mogu zaključiti kako se i kod njih brojke kreću u sličnim okvirima.



Strah, prijezir i ‘svajpanje’ na Tinderu: Dan 5,6 i 7

Kao i u slučaju same magije svajpanja, u pet je dana nestala i svaka potreba da se išta novo napiše o Tinderu, a čini mi se kako ću potragu za curom morati nastaviti na neki staromodniji način! Iako je moja Tinder avantura počela optimistično, tjedan dana korištenja trenutno najpopularnije match-making aplikacije na svijetu je pokazalo jednu od dvije stvari: ili je Tinder potpuno beskoristan ili sam ja jednostavno totalno loš tip! Pošto nikako ne mogu prihvatiti potonje jer uz sve svoje vrline posjedujem i onu najveću, a to je gotovo nadljudski egoizam, moram zaključiti kako je problem u samom Tinderu i ženama koje su na njemu. Svijet je jednostavno u k…u i ja tu ništa ne mogu promijeniti! Nakon što prođe ona prva faza u kojoj i polagano ulaziš u jedan sasvim drugačiji svijet, sa svojim vlastitim setom pravila i etikete, postaje jasno kako se u suštini radi o klasičnom upadanju nepoznatim curama u bircu namijenjenom onima koji su toliko sramežljivi da to ne mogu učiniti u stvarnosti. No, nije to jedina karakteristika ove platforme, a ja ću pokušati u što manje riječi sažeti sve svoje doživljaje kroz tjedan dana korištenja Tindera. Tinder je stvarno nevjerojatno plitak I prije nego što sam krenuo u ova nemirna mora, bilo mi je i više nego očito kako se radi o aplikaciji koja igra na prvu loptu, a čim sam ju stvarno i počeo koristiti, shvatio sam koliko je lagano nekoga otpisati ili potvrditi samo na osnovu njegova ili njezina izgleda. I to uglavnom već sa prve fotke, koja ovisno o brigi onoga tko ju je postavio, može biti pozitivno ili negativno totalno lažna. Jesam li po toj logici i ja, kao korisnik Tindera, plitka osoba? Jesu li svi drugi koji ga koriste plitki? Odgovor je naravno: da! I ne samo to, plitki su i oni koji ne koriste Tinder, isto kao i oni koji za sebe misle kako nisu plitki jer jednostavno živimo u društvu koje rijetko kada stimulira i projicira kao bitno bilo što što nije fizički privlačno ili marketinški atraktivno. Svajpali mi nekoga lijevo ili desno preko nekakve aplikacije ili u svojoj glavi kada se s tom osobom upoznajemo uživo suštinski je ista stvar, tako da nema smisla bježati od toga kako svi mi volimo biti okruženi lijepim ljudima i stvarima… Tinder vrlo brzo iscrpi sve mogućnosti Iako je u prvih par serija Tinder izbacivao stotine cura, jednom kada se ta glavna baza iscrpila, brojka slobodnih i novih djevojaka se naglo smanjila, a ako bi se i pojavilo koje svježe lice uglavnom bi se radilo o nekoj strankinji koja putuje ovim dijelom svijeta pa ju GPS zakači i automatski baci na aplikaciju. Tisuću komada uvrh glave! Na pretragu muškaraca nisam išao tako da ne mogu govoriti koliko njih ima, ali po nekim iskustvima prijateljica mogu zaključiti kako se i kod njih brojke kreću u sličnim okvirima. Što je za područje koje ima barem milijun ljudi zapravo… malo! Drugim riječima, jednom kada rijeka presuši, ostaje ti hvatati se za zadnje kapljice koje se tu i tamo spuste s nebesa, što nikako nije nešto čime bi se čovjek trebao zadovoljiti. Da, teoretski se i grickalicom za nokte može trančirati odojak, ali za to postoje daleko bolja oruđa. Nitko ne treba prijatelja TOLIKO da ga mora ići tražiti na aplikaciji za pronalazak partnera, pogotovo jer se u tom slučaju takvo fiktivno prijateljstvo zasniva prvenstveno na fizičkoj privlačnosti obje strane. Ili takva ekipa namjerno bira ove grde kako im fizičke karakteristike ne bi smetale u uspostavi te prijateljske veze? Ne znam, stvarno mi nije jasno! Cure na Tinderu se NIKADA ne javljaju prve Ovo nije samo moje iskustvo, već i iskustvo nekolicine prijatelja te nekoliko kolega novinara koji su krenuli na sličnu avanturu kao ja: cure ti se nikada neće javiti prve! Gdje je sad ta emancipacija i jednakost spolova?! Znači postignut je match, ona zna kako sam ja nju lajkao, ja znam kako je ona mene lajkala, ali svejedno će ignorirati bilo kakvo stupanje u kontakt jer… ne znam, vi mi recite! Mislim, i u stvarnom svijetu cure rijetko kada upadaju dečkima, ali ovdje se ipak radi o obostranom lajkanju pa bi ipak svi mi trebali biti u istoj poziciji, bez ikakvog uplitanja razlika u spolovima i njihovih klasičnih uloga… Cure na Tinderu uopće ne odgovaraju na poruke OK, recimo kako je nekakvo nepisano pravilo da dečko upada curi s kojom ima podudaranje, čisto kako bih mogao ovu priču dovesti njenom kraju. Nakon što sam na ovim stranicama bez imalo ustručavanja i srama prenio sve svoje Tinder neuspjehe, ono što me zakucalo jest činjenica kako je samo jedna od nekih desetak cura s kojima sam imao match barem se u tom pogledu situacija znatno poboljšala u odnosu na kraju i odgovorila na moju pozdravnu poruku. Nisu potrebna nikakva dopisivanja, nikakva objašnjenja i izvlačenja… jednostavni i benigni pozdrav, tek toliko, da se započnu ili završe nekakvi kanali komunikacije. S obzirom na sve ovo što sam gore naveo, sasvim je jasno kako mi je Tinder vrlo brzo dosadio. Možda je tjedan dana premalo za takvu misiju, ali je itekako dovoljno da se dobije opći dojam o načinu na koji sama aplikacija i njezini korisnici funkcioniraju, a moja je konačna presuda ponavljam, u sferi misije ovog serijala i za moja osobna očekivanja na žalost svajp ulijevo. Za nekakvu je ozbiljniju vezu ipak potrebno daleko više od podudaranja na osnovu par mutnjikavih fotki pa se čak i upadi u noćnim klubovima isplate više od ovakvog načina upoznavanja potencijalnih budućih partnerica. Svatko tko je imao slična ili sasvim drugačija iskustva sa Tinderom može ih slobodno podijeliti s nama, a što se mene tiče… izgleda kako ću se ipak morati vratiti old school pristupu. Nije da je i on bio išta više uspješniji, ali je u svakom slučaju bio stimulativniji od pomicanja prsta lijevo i desno.




Jesam li po toj logici i ja, kao korisnik Tindera, plitka osoba? Nitko ne treba prijatelja TOLIKO da ga mora ići tražiti na aplikaciji za pronalazak partnera, pogotovo jer se u tom slučaju takvo fiktivno prijateljstvo zasniva prvenstveno na fizičkoj privlačnosti obje strane. Tisuću komada uvrh glave! I to uglavnom već sa prve fotke, koja ovisno o brigi onoga tko ju je postavio, može biti pozitivno ili negativno totalno lažna. Gdje je sad ta emancipacija i jednakost spolova?! Znači postignut je match, ona zna kako sam ja nju lajkao, ja znam kako je ona mene lajkala, ali svejedno će ignorirati bilo kakvo stupanje u kontakt jer… ne znam, vi mi recite! Svatko tko je imao slična ili sasvim drugačija iskustva sa Tinderom može ih slobodno podijeliti s nama, a što se mene tiče… izgleda kako ću se ipak morati vratiti old school pristupu. Iako je moja Tinder avantura počela optimistično, tjedan dana korištenja trenutno najpopularnije match-making aplikacije na svijetu je pokazalo jednu od dvije stvari: ili je Tinder potpuno beskoristan ili sam ja jednostavno totalno loš tip!

[Erotske price prvi|Savjeti za ljubavne veze|Parovi uzivo chat za sve nacije i generacije]






Oznake: strah, prijezir, i, ‘svajpanje’, naš, Tinderu, dan, 5, 6, 7, &, nabijem, tež, beskoristan, si

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.