smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

06.04.2005., srijeda

e danas sam bila na probnom radu ....kao u fototkopiraonici....ja u fotokopraonici...ijoj....ja i tehnologija...joj meni....samo čekam kad ču neš smandrljat...ma živi smijeh,al ajd tješim se da je to samo privremeno dok ne uleti neki bolji posao,jer mi je para premala,pa nastavljam ipak tražit dalje....ma rekle su moje cure ,a i definitivno se slažem s njima da bi moje idealno, najsavršenije radno mjesto bilo u nekakvom butiku....e tu sam doma....je da bi plata ostala u dućanu,al nevermind, možda bi pao i kakav popust....a sve mogu isprobat....i to prva....ijoj...presavršeno da bi bilo istinito...i što je najgore danas čujem da je otvoren nekidan neki butik i da je vlasnica tražila dvije cure preko student servisa...uf...klingtone...e jesam srećkovič....ma nemaju oni pojma što su izgubili....ijoj tek sad vidim da sam fulala profesiju....ja sam naime ,teta fotokopirka...nadam se ne zadugo,jer mi je gazda onak na prvu malo mutan,kolegica buduća potpuno šuplja u glavi,e sad ispadam rospija,al nažalost znam curu već minimalno 5 god...al nema ni to veze,odnosi su za pet zasad i nadam se da će takvi i ostati,samo nekako nemam volje za sve to....mislim,npr,kad žena koja nije završila ni srednju školu ,a možda čak ni osnovnu do kraja govori za curu koja je na drugoj godini fakulteta da je cura glupa i da nezna radit....pitam se što če za mene govorit.......je da škola nije odraz nečije inteligencije,ali ima tu još puno toga ,samo nebih htjela ulazit u detalje....da se netko nebi prepoznao slučajno....ma uglavnom što se mene tiče pokušavam biti korektna do granice izdržljivosti,a dalje čemo vidjeti....ma mutna mi je i ta firma i gazda i sve...od pet strojeva dva rade,jedan izbacuje zamrljane papire,a na drugom mogu kopirati samo na jedan način.....aj ti reci....a da ne govorim da se papir stalno zaglavljuje u fotokopirki....ijoj bit če smijeha več vidim....ma defiinitivno sam sad odlučila da prva stvar koju ču ujutro napravit ,idem zaskočiti ženu u student servisu i ne izlazim dok mi ne nađe neki poslić....je sad če ispast da biram,al pare mi ful trebaju i malo mi je deset kn po satu......još da je to osam sati dnevno,ali ne več četiri....na kraju mi ispadne da sam na prošlom poslu zaradila za 4 dana posla toliko koliko ču sad za cijeli mjesec....a izgubim vremena poprilično....ipak nije to samo četiri sata,skupi se i na put do posla i s posla,a vrijeme mi je ispita....gubitak vremena ili što?ma samo čekam da me sad netko izvrijeđa .....i da mi kaže kako ima ljudi kojima trebaju novci a nemogu nači posao,ali nažalost,nemogu pomoči ni sebi ,a kamoli njima.....
- 01:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>