smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

03.04.2005., nedjelja

e ovo se zove bankrot.....napokon je prošao i ovaj ludi vikend.....tri dana smo slavili ludi rođendan....u biti ispoklapalo se nekoliko nepovezanih feštica,a uvijek je ista ekipa u điru pa kao da je tri dana trajao taj rođendan.....izubijala sam se opet.....pare ajd...nisam trošila...al sam ih posudila slavljenici,jer nam je ponestalo cuge....a kolegich na izmaku snaga.....joj...al se zbrajalo......ma bilo je super.....za plus pet....uf koji je to rođendan bio...uspjela sam odspavati možda 2 sata u ta tri dana....jedva gledam,a kao brusim se na zvjezdane u pola jedan, ma nema šanse da ih dočekam budna...oči mi lagano bježe u križ...sigurna sam da bi i na alkotestu pala da mi se nađe slučajno pri ruci....sto....uh nemogu više
- 22:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>