smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

31.03.2005., četvrtak

več vidim...ovo če biti buran tjedan....od učenja opet jedno veliko ništa...s parama opet na rezervi.....a ovaj vikend je opet tulum ...frendica slavi rođendan u petak...dakle....bankrot...a da ne spominjem subotnji izlazak....joj.....klingtone.....nek me netko zamrzne na nekoliko godina....najmanje deset....ma uglavnom....muče me tipični egzistencijalni problemi koji muče i sve ostale ljude oko mene....al ajde tješim se da kad se stvari zbroje...i oduzmu ....moglo bi biti i lošije....jel to neki blagi think pink?...prljavo ružičasti pogled na svijet?.......ma to je zbog prolječa....al sve u svemu raspoloženje se popravlja.....a dalje čemo vidjet...a možda mi treba samo kakav novi par cipela da me digne malo?....ma nema šanse više....dosta mi je tog neuračunljivog šopinga.....neznam....pokušavam ,nastojim uživati u malim stvarima.....
- 01:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>