smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

04.03.2005., petak

kada sve ko za inat krene po zlu
dignem glavu visoko najviše
ko da su najljepše pjesme za mene pjevane
nedam se ,stisnem zube ko da je sva
snaga svijeta u mojim rukama
od srca smijem se kad je najteže.......

ajd da me malo digne pjesma....opet pada snijeg....ma u biti volim snijeg....nije on ni bitan.....nego što?....ma zapila sam se sinoć....opet...nagovorile me cure da idemo na zdenku kolačiček...ma znate ,žena za sva vremena ...ne?.....em u kafić u kojem se okuplja kaokakti krema ....koja by the way doma gladuje da bi mogli popit kavicu za 7 kn.....ili colu za 13 kn.....joj kako me to raspizdi....a kad uđe normalan čovjek unutra ima osječaj da ima 300 očiju na sebi minimalno...svi skeniraju i kokoši i frajeri....ma jadni su do boli......ma joj mjesto zrači negativnom energijom....al ajde glavno da se ide van ....al kao nećemo pit...ijoj.....em idemo na zdenku....em idemo u odvratan birc...i još nećemo pit....e nemere to tako i kvit....zdenka me na kraju ful iznenadila....za +5 .....ali fajrunt je u gradu u ponoć...ipak je srijeda....kud sad........izbor je ili kockarnica luda....s dva kockara koji su dio inventara....e tu sam zakockala zadnjih 14 kn na ruletu.....a bila sam tako blizu....a ipak tako daleko....kažem broj 8 ....kuglica stane na 9.....pa izaberem broj 34 ...stane na 35......e hebiga kad nemaš sreće nemaš....i kud iz lude kockarnice....završila sam opet...kao i uvijek ...u jedinoj birtiji koja radi na autobusnom ........e tamo sam se iznapijala pelina ...uf.......došla sam doma u pola 5.....smrznula se ko 3.14čka na putu do doma.....brrrr.......trčala sam dio puta....a kad sam došla doma počeo mi se želudac okretati ...to mi se u zadnje vrijeme često događa......kad pijem a škodi mi.....ma u takvom sam nekakvom sjebanom razdoblju i svjesna sam toga i luda sam više al šilji me sto na sat....a osobito kad sam se probudila danas...ne da mi je bilo loše nego sam cijeli dan provela u krevetu.....i sad opet nemogu spavati.....al ajde i to je prošlo.....al me uvijek nakon pijanke drugi dan opere neka banana da je to katastrofa.....em imam problema i inače,a tko nema,tako da ih neću ni spominjati previše.....em me taj alkohol sjebe generalno ,em mi vjerovatno prorade emocije ...ma vjerovatno sam pijana još uvijek kad se probudim.....ma idem se potrpati u krevet i uživati ......jesam li spomenula da se uvijek kad se napijem pelina osjećam ko da sam batina pokupila.....a što pit više?;)
a da ne govorim da sam opet trkeljala gluposti....kao ...šta je momci jel biste bambusali vi ovo moje devojče........
- 02:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>