smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

02.03.2005., srijeda

e danas sam napokon došla do zaključka...vrlo pametnog afkors....da živim za vikende....ovi tjedni su dosadni da nemogu biti dosadniji...al srećom relativno brzo mi prolaze...evo več je srijeda....a kad dođe srijeda praktički je vikend....neznam jel više mrzim ponedjeljak,ko garfield ,ili možda utorak jer mi je utorak totalno bezvezan dan uopće....utorak...ni vrit ni mimo....al ajde ovaj tjedan sam ga preživjela nekako...u krevetu večinom....zato opet nemogu zaspati....igram blesavi minesweeper na kompu i dopuštam mu da mi lagano diže živce...joj....na tv-u opet ništa...mora da je utorak......još jedan razlog zašto mrzim utorke...al što se tiče tv-e programa srijeda je još gora.....nema doslovno ništa za pogledat.....svaku preporuku neke dobre knjige pozdravljam i zahvaljujem unaprijed;).....strašno...danas iliti već jučer je bio najhladniji dan kakav nije bio već 40 godina u ovo vrijeme...brrr......dabome da su se isplatile one skijaške hlače koje sam kupila prošle zime...je da neznam skijat ,al nije ni važno...i skije sam kupila,nekakve za 200 kn.....rabljene ,stare...ma uglavnom potez godine je to bio....mislim da sam ih kupila od frenda na Badnjak ....pod debelim utjecajem alkohola....pa kad su bile jeftine....a nikad se nezna kad će zatrebat.....pa makar se samo jednom spustim...pa ako se ptrgam da ih mogu bacit u 3.14čku materinu.....jer mi se sve čini nekak da će tako i završit.....samo da još pancerice nekakve nabavim ...i to će biti vjerovatno šoping godine....a valjda ću se skrpat s opremom za jedno cirka dvije tri godine.....taman ću skupit hrabrosti za skijanje.....bit će to prava vratolomija....hitnu ću nazvati prije da budu spremni i u blizini....jer nitko ne pada kao ja....po riječima mojih cura i ostalih svjedoka...sa stilom;)...jer kad padam nema sad tu zaustavljanja i pokušavanja da se ulovim za nešto,a ne....i još nešto ...nema okretanja jel me netko vidio....samo se dignem i bris.....jer uopće ne želim znati jel me netko snimio i tko se smije od slučajnih prolaznika.....al glavno da cure imaju što za pričat...
- 02:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>