smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

27.02.2005., nedjelja

this can really not be end
it is infinatelly sad
can someone tell whwn
something goodbecame so bad?
hik...naglasaknahik...natrusila sam se koguzica....hik...pelina ....hik....spremam se za spavanje..hik...šticavica me ubija večcirka pola sata...hik...nechu pretjerivat....joj...ovja pelin mi škodi...poludit chu....slušam jamiroquaia....uzhivam...tipkam...pušim pljugu...i štucam...hik!....ma pravi virtuoz...znala je moja profa..prosim lepomagistar matematike...da sam pravi virtuoz još u prvom srednje....dok sam na satu matematike prepisivala zadachu iz engleskog...jouj....isadsamskontala da ova luda tipka kaj se chuje ko luda a sluzhi za razmak radi samo kad joj sechefne...hebem ti štuc....hebo me pelin....sutrachu biti bolesn turbo...jucher mi je isto nashkodio...probudila sam se s upalom uha...al nedam seja....kad se ujutro probudim sve se bojim...vjerovatno chu jošsh uvijek shtucat....al glavno da sam se najela...smazala sam burek s mesom...zajedno s grahom na salatu jer nisam cjelu noch nishta stavila u usta...alo jel znate vi kaj je to za mmene i moj organizam...chista smrt bez imalo milosti...a odrekla se pizze...a chega se nis odrekla...bomba bush pukla....BUM..iliti HIK....krepala sam od gladi...zheludac mi se za kichmu zaljepio....toliko sam trpala u sebe da me sad shtucavica luda ulovila i nikako da me pusti...joj..kad se legnem u krevet samo chu se obeznanit......joj ...fali mi akcije u zhivotu....mozhda bih d e trebala ponekad u zhivotu podlushat u trenutcima inspiracije.....intervalli se smanjuju...samo nesmijem mislit na nju......ove tochkice znache shtucjedan...toliko sam prisebna da uspijevam razaznati sh umjesto kvachica...tipkovnica mi trokira..a kaj mi ne trokira?maovo jefakinsabotazha...bravo ja......uhhhhh...zijevanac...suze mi idu..josh chu se i rasplakati...vode!!!
- 07:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>