smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

23.02.2005., srijeda

my finger is on the button....so push the button

evo baš slušam ove kemikalce....i jedino mi je prva stvar ok.....why is that?...joj baš bi se razbacala negdje.....i potrgala od alkohola.....daje se na znanje iznajmljujem mjesto za reklamu badelu ili tvornici tequille....cijena.....hm...po dogovoru...paket cuge mjesečno za degustacijicu......i set reklamnih čaša da imam poklon kad idem na nekakvu svadbu;)....
večeras je u gradu nekakv striptiz.....al preskočit ču to.....zadnji put kad sam bila ,štucajući sam išla kući....kad sam vidjela slačipunce na što liče odmah sam se otišla na šank podebljat....a da ne govorim o frajerima koji su se okupili.....svaki ima po tri zuba maximalno .....prvo su plesale obučene ,oskudno,ali ipak obučene.....i taman kažem frendici da će se garant najdeblja skidat kadli evo je.....trebala sam se okladit.....i sad bih išla van....e dugo mi je trebalo.....sva sreća pa pada takva snježina da nema šanse da će se ikome dat ići samnom.....a i moji posebni čižmaki samo za faf nebi podnijeli ovu snježinu ludu.......stvar riješena...ostajem doma i uživam u našem turbo zanimljivom tv programu s hrpom kontraverznih filmova ,s šokantnom radnjom,fenomenalnim glumcima i još kontraverznijim redateljima ;)... zna se koji porgram se gleda;)....
danas nabavim jednu igricu,onako da malo ubijem dosadu...nemam ni fakin karte instalirane....i neće ju pročitat kreten od cd-roma...opet bosanski nintendo....čim čujem ove turke na početku dođe mi a lomim čaše....juhu....vruću....
- 19:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>