smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

18.02.2005., petak

i još jednu prije spavanja da piknem i odoh u krpe.....vidno razočarana slabom ponudom na tv-programu odlučila sam nabaviti satelitsku ili ...joj bojim se ovo i pomislit...nekakaf playstation ....e onda tek neću spavati noćiima,ali ni danima;).....ma brijem kako ču se jedan dan samo srušit od neispavanosti.....joj jela bih svega......svega nezdravoga.....hamburgera svakakvih...pizze...ijoj...čokolade s rižom u ogromnim količinama.....i opet sve ispočetka.....a odrekla se...ijoj.....sad moram pljugu zapalit koliko sam se iznervirala čim se sjetim.....moje kokoši isto zabrijale nesh pa se odrekle scega i svačega prosim lepo......jedna pušenja.....ajd dobro ...toga bih se mogla i ja za stalno...al ova druga ludaća se odrekla slatkog....ne čokolade,ne kolača već slatkog....svega slatkog....brijem da će puknut u glavi ko kokica od nedostatka šećera....neznam ni sama kako će izdržat.....ja umirem za čokoladom...al sam zato jučer napala medenjake nekakve....samo gledam što ima slatkog a da nema veze s čokoladom....kad me pukne malo žešća kriza šnjofam napolitanke da se prisjetim barem mirisa.....al još sam dobro ...najgore tek dolazi s prvim pms-om...ijoj...penjat ću se po zidovima kad me pukne kriza.....a ko za inat mama nakupovala jedno 4 vrste kekasa nekih ludih ...toliko ih nemam nikad .....i to domaćicu moju najdražu...samo ju snimam.....dragi me non stop maltretira i nutka s keksima i čokoladama....ma on je obični provokator....čut će on mene kad mi pukne živac....zasad još grickam jabuke i lagano ludim.....
- 02:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>