smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

17.02.2005., četvrtak

tehnologija broj cvaj

probudio me telefon u pola dvananaest....gadem...dobro tko je tu lud......svi znaju da me nemaju što zvat prije podne jer sam nesposobna dvije riječi spojit u smislenu rečenicu.....al barem sam se probudila na zvjezdane staze....taman...aj super jer otkad su ih prebacili u podne nikako ih ulovit.....i tako pričam s kolegicom s faksa....o čemu...pa naravno o faxu ,o fakin faxu i o fakin rokovima .....i kaže ona meni kako me slabo čuje ......nema veze.....nastavljamo dalje razgovor......ona me nečuje...ja urlam...sve pet.....nakon nje nazovem najbolju frendicu.....kažem bok.....a ona meni da tko je to....meni.....ijoj....opet telefon.....dok nisam skužila da je pametna mama kad je zalijevala cvijeće koje stoji kraj baze od telefona malo vode natočila i u bazu....tako da se mikrofon vjerovatno napio vode fest......i sad neznam dal da joj uopće što govorim jer znam da će izvalit nešto tipa kako to nisam skužila prije .....joj.....ko i onda kad mi se čudom čudila jer nisam znala zašto usisavač neće radit.....e to je bio malo veći živčani slom.....molim vas dajte mi tablu praksitena odmah u startu dan je tako dobro počeo....:)....ma u biti nedam se ja još......lenny kravitz mi urliče ....I belong to you....jutro je.....idem se istuširat.....sredit.....spickat.....i s curama malo u grad.....ma znate kaj....nemam niš protiv ovog snijega...al mrzim kad je ovako sve mračno ....i onda se čudim što stalno kvocam nekog vraga......hoću sunca i snijega;):)
...i da zvjezdanih staza danas nema zbog onih budaletina u saboru...dovraga i bestraga..jedan jedini fakin dan kad se uspijem nekako dignut iz kreveta ....ijoj... a kad vidim one budale u saboru padne mi mrak na oči...tu nitko nikog ne sluša ni ne jebe ni pet posto....šex kopa nos...ovi tamo slažu vjerovatno pasijans na laptopiću,prosim lepo.....neko malo i zakrmi...a što nebi fino lijepo toplo...stolica ko krevet velika i mekana.....ma što nebi.....dvoje jedno drugom pričaju najnovije viceve.....ma garant....
- 14:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>