smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

16.02.2005., srijeda

večeras je baš neka trula večer.....dosada da nemere bit veća.....na teveju niš...na netu još veći niš.....forumi dosadni u zadnje vrijeme....s tendencijom prema još većoj dosadi...jesul to neki novi klinci il što....njeznjam.....chatove nevolem.....ne posječujem pri zdravoj pameti.....ne shvačam njihovu funkciju...my bad.....još bolje jer da se navučem nebi se tako lako skinula....tu i tamo u jutrima svratim na chat kad pod utjecajem alkohola smatram da imam štogod pametnega za povedat...joj.....ako to netko uopče uspije pročitat uzimajući u obzir da tipkam sa kroničnom štucavicom i žmireći na jedno oko sa pljugom u jednoj ruci....nevermind.....blogujem sve češće,al onako iz svog gušta.....ma ni to ne shvaćam u vjerovatno u pravom smislu riječi.....ma kolko nas ima....sve mi to počinje ličit na isto sra... drugo pakovanje.....zanimljiv siteova u zadnje vrijeme ni za lijeka.....na teveu još uvijek dosad.....đizuse strunut ću od dosade......ma u startu me sve ovo izdeprimiralo kad sam skiužila da netko već koristi moj nick ....večeras se jednostavno osječam trulo.....neznam koju muziku bih slušala ...što bih pisala...radila...čitala bih neku knjigu...ali koju...zbog problema s nesanicom pročitala sam sve knjige u kući...novine su mi dosadne.....časopise kupujem i gledam samo šarene slike jer kad vidim naslove članaka padne mi mrak na oči....pa dobro tko piše te bisere......puca me kriza jer sam se odrekla čokolade....fali mi sexa neš u zadnje vrijeme...uglavnom pretvaram se u isfrustiranu babetinu....ili je to možda samo trenutno stanje uma.....muče me sitne brige.....na svu sreću rješive su pa se sad neču još i s njima zamarati.....pokušavam odrasti u glavi valjda ...neznam.....neide mi......strah me.....
- 00:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>