smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

09.02.2005., srijeda

korizma počela....juhu...odrekla se svega.....izlazaka.....alkoholiziranja.....čokolade....pizze i toplih sendwicha......i šečer na kraju ....neznam kako ču uspijet sa ovim ali pokušat ću...odrekla sam se shopinga.....pa ajde da i to vidim...a možda i kakve pare uštedim.....nema više alkoholiziranja....cure su mi se smijale ko lude kad sam im to rekla....kao nema više mojih famoznih fafova četvrtkom i nedjeljom.....petkom i subotom radim pa se moram ispucat drugim danima....što je čudniji dan to je zabava luđa.....al neznam kako ču bez shopinga....ovo če bit prava vratolomija....i još se onak iz zahebancije odreknem cigareta....dragi me povukao za jezik da se nisam odrekla najvažnijeg kaokakti pušenja....i to mi je pripomenuo kao jer se on odlučio odreć isto....valjda ga je već jutros pukla kriza za pljugom pa je našao mene zahebavat....i sad sam odlučila da neču ni ja pušit....i kad on zapali da ču dan poslije njega zapalit samo da ga mogu kurit ......joj kako mi je dignuo živac jutros ....dobro da je živ ostao....mogla bih se i sexa odreć......onako iz fore.....da vidim koliko bi mi trebalo da poludim skroz na skroz.....ne puno....
- 20:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>