smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

31.01.2005., ponedjeljak

....e da...

e super.....oborila sam rekord....na divno čudo nisam upalila komp čak pet dana,ni samoj mi nije jasno kako sam uspjela....a bila sam cijelo vrijeme doma....je ovaj snijeg me paralizirao....ne mičem se iz kreveta po cijele dane....pokraj kreveta mi stoji stolica da se odmorim kad se dignem iz njega..a i to je rijetko ,samo za na dablju si i nešto za hasnut i nazad.... a na teveu sve moguće gluposti nad glupostima.......pa dobro jel postoji nešto što ovi naši kreteni neće i nisu još izreprizirali minimalno 4 puta.......a da ne govorim o noćnom programu ...što je to? noćni program sigurno nije......ma dupe ....obična banana...dajte malo obzira prema ljudima s nesanicom....već sam sve knjige pročitala...što još...još samo nek mi netko sugerira da počnem učit.....to bi bila kap koja bi prelila čašu....e da ...učit....pripremam se...imam volju,al vremena ne;).....kad me krevet doziva na izležavanje.........juhu....
- 19:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>