O daaa... damn-->Prvi post!

Ovo je samo jedan od mojih početaka, ali ovaj je potpuno drugačiji. Ovog puta počinjem iznova, kao potpuno nepoznata osoba i ne želim da me ljudi prepoznavaju. Dosadilo mi je sve to komentiranje ljudi sa strane i njhovo prosuđivanje. Par komentara mi je diglo živac i onda je sve to puklo. Želim pisati o svemu bez sakrivanja pojedinosti, stvarni život °Jebeni život. Možda nekom otvorim oči, možda vi meni... i svi zajedno otkrijemo neku novu dimenziju ovog svijeta. Moj/Vaš unutarnji mir. Možda će ovo biti jedino stvarno mjesto koje ću ja proživljavati. Inače živim u svojem svijetu, zaglavljena unutra...
Već naučena na osmjeh, dala sam si oduška i prekrivam već duže neke probleme. Čini mi se da će tako i ostati. Sve u svemu ovo mi se čini idealno mjesto za to. O svemu tome u slijedećim postovima, a ovaj je samo onaj 'prvi post' ili 'velkam post'.
Re examine- ponovno propitivanje, ispitivanje svijedoka. Zašto baš takvo ime bloga? Iskreno neznam ni sama. Ovo mi djeluje kao ponovno proživljavanje, ponovno ispisivanje riječi. Ma booo...
Escape from°°- nadimak kod komentiranja- bijeg od stvarnog života...
I možete mi se obraćati sa 'zalutala'- recimo...

Lijep pozdrav...


17.04.2007., 00:33 || Komentari (1) || Isprintaj || ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.