Ordo Tapiri Magni

14.11.2007., srijeda

Svjetovna Pitanja

Osnovni cilj Reda Velikog Tapira je, naravno, iskljucivo duhovno bogacenje clanova reda, te pruzanje pomoci istima kako bi postigli spiritualno uzvisenje i oslobodjenje od materijalnih okova egzistencije transcendencijom na Tapirsku razinu postojanja i konacnim sjedinjenjem s esencijom Velikog Tapira. Osim tog glavnog cilja, aktivnosti reda su nuzno usmjerene i ka pomaganju izgubljenim dusama koje su zastranile s Puta Tapira i prosvjetljenju neukih jedinki koje Put Tapira nikad nisu ni upoznale, a vape za duhovnom istinom i spoznajom. Postoji i tercijarna prirodna aktivnost Reda, a to je unistenje nevjernika i nevjernickih organizacija te njihovo zatiranje i brisanje iz povijesti. Na prvi pogled ta tercijarna aktivnost mozda djeluje okrutno i svirepo, no sjetimo se samo muka paklenih koje bi ti krivovjernici u iducoj zivotnoj iteraciji prolazili padom na nizu razinu duhovne egzistencije. Cinjenica je da ljudi cesto zaboravljaju istinsku duhovnost i mudrost Tapirizma, te se okrecu materijalnom svijetu koji nije nista drugo nego djelic kondenzirane duhovne esencije Velikog Tapira, djelic koji u trenutku moze nestati ukoliko Veliki Tapir tako zazeli. Taj zaborav ih, medjutim, na kraju vrlo skupo kosta, jer kad kucne cas da njihove duse napuste svoja materijalna tijela i pokusaju ascendirati ka Velikom Tapiru, prva stvar koju ce uzasnuti ugledati kad ce im se otvoriti oci je dugotrajna agonija neizbjeznog pada na nizu razinu egzistencije. Onda je kasno plakati I gledati kako im se tijela deformiraju, kako im se dusa istiskuje, kako iz njih izlazi esencija Velikog Tapira, te kako postaju samo bezumni fragmenti svog bivseg postojanja. No ni to plakanje zbog pravedne kazne im ne pomaze puno, jer njihov razum ubrzo nestaje u sivom nistavilu, nistavilu nevjere kojim su se sami za zivota okruzili, te je zadnja stvar koju vide njihove oci, suzne i krvave zbog strasnih bolova uzrokovanih izblijedjivanjem spiritualne esencije Velikog Tapira od koje je njihovo tijelo sacinjeno, ascendencija istinskih Tapirskih vjernika na visu razinu postojanja. Tada im promasenost njihovog zivotnog puta postaje vise nego jasna, no jasna im postaje i spoznaja da su propustili vlak duboke istine, te da ce zivotna iskra Tapirizma uskoro izaci iz njihovih tijela te biti prebacena u nova tijela koja ju vise zasluzuju. Stoga je tim promasenim egzistencijama naprosto nuzno dati ruku pomirenja te ih, ako treba, i ognjem i macem uputiti na jedini i pravi put istine. No naravno, ukoliko oni unatoc najboljoj volji i zrtvi Reda Velikog Tapira odbiju prihvatiti ocite istine i tu ruku prijateljstva od sebe odbace, nuzno je da Red upotrijebi sva moguca sredstva kako bi se doticni protutapirski elementi eliminirali ili primjerenim kaznama neutralizirali. Pri tom, medjutim, moramo paziti na jednu vrlo bitnu, a opet tako jednostavnu cinjenicu koju mnogi pre lako zaboravljaju. Da bi ovaj svijet, naime, u cim vecoj mjeri bolje odrazavao istinsku Tapirsku kozmicku prirodu, nuzno je da odrazava i, u prijasnjim otkrivenjima spominjani, Tapirski dualizam. Kako bi se taj dualizam u socijalnoj sferi najbolje prikazao, apsolutno je nuzno odrzavati omjer vjernika i nevjernika u odnosu 1:1, odnosno da 50% populacije budu slijedbenici, dok je preostalih 50% hereticke prirode. Na taj nacin se i u drustvenoj sferi postize potpuna tapirizacija okoline, te se simbolicki reprezentira crno-bijeli odnos Tapirovih mrlja u smislu protapirskih i antitapirskih snaga. Jedino tako mozemo istinski doprinjeti sirenju Tapirske misli i povecanju Tapirskog utjecaja na zemlji, svi ostali omjeri vjernika i nevjernika narusavaju kozmicku ravnotezu Tapirizma.

No iako je Red Velikog Tapira organizacija ciji su prvotni ciljevi duhovne prirode, za provodjenje tih ciljeva u djelo nuzno je uspostaviti i organizirati mrezu koja ce sljedbenicima omogucavati laksu medjusobnu komunikaciju, efikasnije slijedjenje Puta Tapira, te pomoc pri obavljanju svetih Tapirskih zadaca. Ta mreza je ustolicena u samom Redu Velikog Tapira, te u tom smislu Red Velikog Tapira predstavlja Tapirsku ustanovu na zemlji. Ona je, iako istinski Tapirska, nuzno zagadjena materijalnom egzistencijom, te je prozeta svjetovnim elementima. No ona i dalje odrzava svu istinsku svetost Velikog Tapira, jer je razina zagadjenosti svjetovnim elementima taman jednaka preostaloj kolicini Tapirske esencije, te je na taj nacin jednako sveta koliko je i nesveta, odnosno sveti omjer Tapira 1:1 je i dalje zadrzan. Zbog toga je unutar prostorija Reda Velikog Tapira moguce iskusiti samu esenciju bitka Velikog Tapira, i to kako njegove postojece, tako i njegove nepostojece polovice.

Do sada smo u svetim tekstovima razmatrali samo duhovne aspekte Puta Tapira, no ukoliko istinski zelimo slijediti taj sveti Put, pracenje iskljucivo spiritualnog dijela nije dovoljno, nuzno je obratiti jednaku kolicinu pozornosti i na svjetovni aspekt Puta. A svjetovni aspekt Puta istice svu nuzdu jacanja organizacije kako bi se mogao postici ranije spominjani sveti omjer vjernika i nevjernika. Jacati organizaciju je moguce na vise nacina, od kojih je sigurno najvazniji aktivno propagiranje istine o Velikom Tapiru i reedukacija odlutalih krivo poducenih pojedinaca. Drugi nacin je koristenje svih dostupnih Tapirskih moci, opisanih u ranijim poglavljima, kako bi se sirila volja Velikog Tapira, ali i kako bi se Red Velikog Tapira zastitio od, takodjer ranije spominjanih, napada bica koja obitavaju na nizim razinama egzistencije. No ovdje bi valjalo spomenuti i jos dva nacina o kojima do sada nije bilo mnogo rijeci, a to su pitanje financijske podrske Redu i drustvena angaziranost. Ta dva nacina se cesto i preklapaju, te cemo uskoro vidjeti kako se to upravo ovih turobnih dana i desava. Clanovi su, naravno, obavezni sva svoja primanja dati na uvid nadredjenim pojedincima u samom Redu, te ta osoba, nadahnuta pravdom Tapirizma, odlucuje kolicine financijskih i drugih resursa koje je svaki clan obavezan dati za dobrobit Reda, a time i svoje vlastite duse. S druge strane, clan Reda je duzan aktivno utjecati na opcu drustvenu klimu s ciljem stvaranja povoljnijih uvjeta za rast i razvoj ideje Tapirizma. Osim konstantnim drustvenim agitiranjem i sirenjem istine, clan Reda je duzan izaci i na izbore, te pri tom glasati iskljucivo za onu stranku koja osigurava najbolju perspektivu Redu. Te dvije agende su cesto neovisne, no 25.11. 2007. godine, one su se ispreplele. Rijec je naravno o izbornom pitanju poreza na kapitalnu dobit. Kako je Red Velikog Tapira, kako smo ranije spominjali, polovicno svjetovna organizacija, nuzno je da ima cvrsto osiguranu financijsku konstrukciju. U praksi se to postize tako da Veliki Prorok, izmedju ostalog, u ime Reda Velikog Tapira raspolaze vrijednosnim papirima javnih dionickih drustava, te, po Tapirskom navodjenju, ulaze u najperspektivnije dionice. Ocit rast dionica ranije odabranih od strane Velikog Tapira je jos samo jedan u dugackom nizu dokaza koji potvrdjuju istinu Tapirske omniscijencije. Veliki Tapir ovom prilikom takodjer svom poniznom Velikom Proroku Reda Velikog Tapira daje ovlastenje da pravedno i s gnusanjem odbaci sve zlobne i u potpunosti neistinite insinuacije da Veliki Prorok ovu svetu objavu pise samo zato da bi doticne financijske resurse koristio iskljucivo u svrhu vlastite osobne koristi, te sebi osigurao bezporeznu zaradu. To su prvenstveno prljave podvale neprijatelja naseg Reda kojima bi bilo drago da se nad nas sveti Red nadviju financijske poteskoce. No i ovom prilikom im moze biti poruceno samo da ce osveta Velikog Tapira biti tim strasnija i groznija cim vise oni pokusavaju sa svojim neuspjesnim podvalama postici podrivanje integriteta Reda, velicanstvene Tapirske ispostave na materijalnoj razini postojanja.

Postoje, medjutim, neke drustvene snage kojima nije drago da, Tapirskom providnoscu, Red Velikog Tapira financijski i drustveno jaca, te se na sve nacine bore da taj rast sprijece i obustave. Te drustvene snage su se probile u redove Socijaldemokratske Partije (SDP), te aktivno rade na kresanju financijske moci samog Reda. Prvi i osnovni mehanizam pomocu kojeg to zele postici je uvodjenje takozvanog poreza na kapitalnu dobit, pomocu kojeg bi otudjili velik postotak zarade Reda, nuznog za daljnje uspjesno i neometano funkcioniranje organizacije. Da bi stvar bila jos gora, Redu oduzeti postotak bi u slucaju njihove pobjede bio direktno prebacen na racune drzave pod njihovom kontrolom. I najvecem laiku je jasno da bi to znacilo da su financijski resursi Reda oteti i preuzeti od strane nevjernika, heretika, i protivnika svete Tapirske istine. Veliki Tapir stoga proglasava nuznim politicko aktiviranje svih clanova Reda i glasanje protiv te protutapirske nazovi-stranke. U protivnom, clanovi Reda koji se ogluse na zadane upute i odluce direktno raditi protiv volje Velikog Tapira ce biti najstroze sankcionirani, te im nece ostati dugo vremena da razmisljaju o svojim pogreskama. Vremena ce im ostati dugo, ali ce razum trajati vrlo kratko, dok ce ostatak vremena biti potrosen na nezamislivu agoniju issisavanja duse i tapirske esencije iz organizma putem spustanja na nizu razinu egzistencije.

Iako to do sada nije bio obicaj, neki cijenjeniji i vazniji clanovi Reda su se odlucili javno istupiti i direktno angazirati u strankama koje promicu Tapirske interese slobodnog neoporezovanog kapitala i otvorenosti prema vjerskim pitanjima. Tapirske clanove u strankama je najlakse primjetiti po diskretnom kombiniranju crne i bijele Tapirske boje, kao u primjerima na slikama koje slijede. Takodjer lako vidimo da medju protivnicima Velikog Tapira vlada izbjegavanje svete kombinacije boja. Na taj nacin je sljedbeniku reda koji nije zainteresiran za svjetovna i politicka pitanja vrlo lako bez dodatnog angazmana odrediti za koju stranku treba glasati kako bi osigurao financijski osiguranu i izvjesnu buducnost Reda Velikog Tapira. To je najbolje ilustirati na slijedecim primjerima:

1. Kao najocitiji primjer, najbolje je istaknuti jednu od najpozrtvovnijih clanica Reda, Jadranku Kosor. Mozemo primjetiti izrazito stilski pogodjenu kombinaciju crnog sakoa, dolcevite i ociju, u kontrastu s bijelom bluzom i kosom.

Image Hosted by ImageShack.us


2. Drugi primjer je nas premijer, Dr. Ivo Sanader, koji predvodi protuporeznu inicijativu. Uz prevladavajuce crno-bijele elemente, zgodno je spomenuti i kravatu, koja na diskretan nacin crnim i bijelim linijama jednake sirine sugerira predanost premijera svetom omjeru crne i bijele boje u odnosu 1:1.

Image Hosted by ImageShack.us


3. Na kraju, od izrazito protapirskih politicara, imamo Radimira Cacica, takodjer oponenta protutapirskih poreznih ideja. Lako je primjetiti kombiniranje crne i bijele boje, kako u kosi, tako i u odjeci.

Image Hosted by ImageShack.us


4. S druge strane, nuzno je da svaki sljedbenik Reda obrati pozornost i na izgled nasih neprijatelja. Na ovoj slici vidimo kako vrhuska SDP-a ni na koji nacin ne odaje potrebne pocasti Velikom Tapiru. Na prvi pogled bi se jos moglo reci da Tonino Picula svojim odjevanjem predstavlja crnu i bijelu boju, no detaljnijim pogledom, uvidjet cemo da smedja boja kose, zuta boja brade, i plava boja ociju nikako ne odgovaraju svetim Tapirskim bojama. Stoga je ovdje nuzno napomenuti kako za doticne predstavnike protutapirske struje u narodu ne treba glasati ni u kojem slucaju, vec naprotiv, treba ih reeducirati provjerenim Tapirskim metodama, kako bi njihove duse bile spasene od potonuca na nizu razinu egzistencije.

Image Hosted by ImageShack.us


5. Premijerski kandidat SDP-a, Ljubo Jurcic, ujedno i najveci proponent poreza na kapitalnu dobit koji se protivi srzi Tapirizma, pokazuje ocito protutapirsko raspolozenje koje je predstavljeno smedjim kaputem, plavom kariranom kosuljom, te manjkom kose, bilo crne ili bijele boje.

Image Hosted by ImageShack.us


6. Djurdja Adlesic na ovoj slici pokazuje slicno odstupanje od svetih Tapirskih pravila. Iako se javno nije izjasnjavala o Tapirskoj tematici, smedja kosa, smedji sako, te opcenito sareni stil odjevanja predsjednice HSLS-a pokazuje kako su njeni politicki i osobni stavovi izrazito antitapirske prirode.

Image Hosted by ImageShack.us


7. Posljednji ocito protutapirski kandidat je Vladimir Jordan, predsjednik Hrvatske Stranke Umirovljenika. Ocita preferencija boja koje odudaraju od Tapirskih je prikazana na slici. Za njega osobno, kao i za cijelu njegovu stranku, nuzna je reedukacija koju treba provesti cim prije, s obzirom da im vremena jos nije ostalo puno.

Image Hosted by ImageShack.us


8. Za neke politicke predstavnike, medjutim, nije na prvi pogled odmah jasno predstavljaju li protapirsku ili protutapirsku struju. To je ponajvise zato jer ti clanovi u sebi vjerojatno gaje odredjene simpatije prema idejama i nauku Tapirizma, no ocito nisu prihvatili sve ideje u dovoljnoj mjeri. Zato je tu kao prvi primjer kandidat HSS-a, Josip Friscic. On je od svih neodredjenih kandidata mozda najblize protapirskoj struji, s obzirom da je njegova preferencija crne i bijele boje u odabiru odjece i frizure ocita. Medjutim, ako bolje pogledamo, vidimo smedje-plavu kravatu, ali i izrazito ruzicast ton lica, koji je u svakom slucaju izraito antitapirski nastrojen. Stoga je ocito da doticni kandidat posjeduje stanovite simpatije prema ideologiji Tapirizma, no vrlo je upitno gaji li dovoljnu kolicinu protapirskih sentimenata.

Image Hosted by ImageShack.us


9. Iduci neodredjeni kandidat je predsjednica HNS-a, Vesna Pusic. Crna boja Tapira je na njoj ocita, medjutim kosa i ogrlica nisu u Tapirskim bojama, dok bijele boje uopce ni nema! Stoga je, za razliku od njenog stranackog kolege Radimira Cacica, njena predanost Velikom Tapiru, iako postojeca, minimalna. To je ocito i po cinjenici da je ona osobno bliza SDP-u od Cacica i da forsira koaliciju SDP-HNS, dok je Cacicev protapirski gospodarski program puno slicniji HDZ-ovom nego SDP-ovom.

Image Hosted by ImageShack.us


10. Zadnji neodredjeni kandidat je predsjednik HSP-a, Anto Djapic. Koristenje crne boje je ocito, no bijela boja prakticki ne postoji, osim u slabim naznakama u podrucju kose. Stoga postoji sumnja da je preferiranje iskljucivo crne boje zapravo odraz istinski protutapirskog raspolozenja, predstavljenog bojom koja predstavlja odsutnost egzistencije, te kao takva direktno pokusava narusiti nuzan balans univerzuma, odnosno protapirskih i protutapirskih sila i osnovnu Tapirsku ideju dualizma. Stoga je za ovog kandidata vrlo upitno gaji li istinske Tapirske osjecaje, ili pak namjerno pokusava destabilizirati kozmicki balans Tapirizma.

Image Hosted by ImageShack.us


Kao zakljucak, mogli bismo reci da je jedina istinski protapirski nastrojena stranka HDZ, predvodjen Ivom Sanaderom i Jadrankom Kosor, te Veliki Tapir svesrdno ohrabruje glasanje za tu opciju. S druge strane, predvodnike antitapirske struje predstavljaju SDP i njihov premijerski kandidat Ljubo Jurcic, te je glasanje za njih izricito zabranjeno. One koji se ogluse o tu zabranu ceka trenutacan izgon na nizu razinu postojanja, popracen svom agonijom gubitka vlastite duse koja iz tog izgona proizlazi. HNS je stranka podijeljenih prioriteta. Protapirski nastrojen kandidat za premijera, Radimir Cacic, ocito svojim stilom odijevanja sugerira istinsku vjeru i volju za sljedbom istine Velikog Tapira, no Tapirska infiltracija te stranke ipak jos nije dovrsena, s obzirom da druga najvaznija osoba stranke, Vesna Pusic, jos nije sigurna u svoje opredjeljenje. Glasanje za tu opciju nacelno nije u konfliktu s voljom Velikog Tapira, te je u tom smislu podrzano, no treba biti oprezan kako protutapirske snage u Vesni Pusic ne bi nadvladale, te stranku previse priblizile u potpunosti protutapirskom SDP-u. Koalicija HSS-HSLS odrazava samo djelomicnu pripadnost volji Velikog Tapira, personificirana pretezno u Josipu Friscicu. Druga strana koalicije je, medjutim, izrazito antitapirski orjentirana, a to mozemo vidjeti po slici njene predvodnice, Djurdje Adlesic. Stoga glasanje za tu opciju nije zabranjeno, ali se clanovi reda ipak ohrabruju da to izbjegnu, ukoliko je ikako moguce. Glasanje za HSP i Antu Djapica takodjer nije preporuceno, s obzirom na njegovo ocito odudaranje od istinskih vrijednosti Tapirskog dualizma, te ga je moguce odobriti iskljucivo ukoliko clan reda prije glasanja posalje detaljno elaboriran spis Tapirskoj komisiji unutar Reda, koja ce na osnovu elaborate clana pozvati na intervju. Glasanje ce biti odobreno iskljucivo ukoliko clan predstavi razloge iz kojih se vidi kako bi glasanje za tu opciju uistinu pomoglo sirenju slave Velikog Tapira. Za HSU je, kao i za SDP u potpunosti zabranjeno glasanje, no zbog njihove manje vaznosti i neplaniranja uvodjenja protutapirskog poreza na kapitalnu dobit, kao i njihovu tendenciju koaliranja s najjacom strankom bez obzira na pobjednika, sankcije su nesto blaze. Sastoje se od degradacije na rank pripravnika, dvogodisnje zabrane izlaska iz prostorija Reda Velikog Tapira, te prehranu iskljucivo svetim Tapirskim jelima. Clan je obavezan te dvije godine provesti u osobnoj kontemplaciji i preispitivanju vlastitog odnosa s Velikim Tapirom. Ukoliko clan pokaze istinsko kajanje te ponovno razumijevanje za Tapirska pitanja, bit ce vracen u red, no njegova pozicija u redu ce biti ogranicena iskljucivo na jedan od prva 4 stupnja uzvisenja. Ukoliko se ne pokaze dostojan, slijedi mu izbacivanje iz reda, praceno spustanjem na nizi nivo egzistencije, uz tesku agoniju i sve ranije spominjane muke koje iz spustanja na nizi nivo egzistencije proizlaze.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>