Red Sonya II

nedjelja, 19.09.2004.

spy-ing

pokušavam još nešto naučiti o e-mailu-kad ono sve neke funkcije za špiuniranje: provjerite koliko dugo netko drži vašu poštu nepročitanu, koliko dugo je drži pročitanu prije nego vam odgovori, provjerite što je tko rekao na chatu i sl.
spy-options, za samo 10-ak dolara.

pokušavam naći frendicu na mail search engine-ima, i svi odreda mi kažu da će mi dati njen record ako platim. a i tamo ima onih spy opcija za traženje kriminalnih dosjea. za samo 10-ak dolara.
ej, al ja to neću-ja bi mail od frendice kojoj sam izgubila trag igrom životnih okolnosti. ne treba mi njen dosje, nego mail. ok?

i to je privatnost. sucks. al stvarno.

jedina normalna opcija na koju sam naletjela je besplatni servis za upload fileova do 50 Mb. vjerojatno je i to besplatno samo neko vrijeme, a onda plati pa koristi. al sam ga svjedeno spremila u favorite. nikad se ne zna.

nedavno sam dobila (dobila ili kupila s nekim časopisom, ne znam više) cd sa spy opcijama da se vidi jel mi tko šarao po kompjuteru. pa kaj će mi to? nije da čuvam neke strictly confidential podatke.

trenutno radim na programu ubrzavanja svoje internet veze, da mogu baš kao bakica s reklame, brzo skidati filmove. mislim, dokumentarne. to mi je misija za naredno kratkoročno razdoblje, a ovo sa spy-ingom mi se baš i ne čini nešto. to oni potiču fobije kod ljudi, no more than that, igraju na kartu straha. e pa od mene nećete ni centa dobiti za taj trash approach.

zašto vam nisam pisala? zasićenje, valjda. il nešto.
radili su istraživanje da su ljudi koji redovito vode dnevnike podložniji tjeskobi. mislim da sam to pročitala na iskonu. pa sad vi vidite jel to tako ili nije. al meni se nekako čini da blog i nije dnevnik nego ....ne znam, kako bi to čovjek nazvao pravim imenom.

tjeskoba mi nije prijateljica, valjda zbog odgoja. ili gena. ili genoma.
i na području genoma su došli do otkrića da je genomska karta čovjeka puno složenija nego što su do sada mislili. pa naravno. čovjek je nešto ko mali univerzum. kad kartiraju svemir, onda će i čovjeka, ne prije.
al za to neće trebati spy-options nego neke druge. opcije.
- 23:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>