Red Sonya II

petak, 06.08.2004.

doktore, doktore, papige su se razboljele!

doktore, doktore, slova su mi se razboljela!
zaista, kazem vam, recite mi sto se i ako zbiva s mojim slovima. da fiksiramo problem. ako ga ima.

doktore, doktore, pao mi danas tlak. a jucer mrak na oci.
imam nizak tlak tako da podnosim ogromne kolicine kofeina. i jos od toga spavam ko baby. valjda unosim toliko kofeina da se djelovanje ponistava. ide u negativno. to ko ono s vitaminom ce. kad pijes previse cedevite dobijes kontraucinak.
to mi porodicno. meni je gornji oko stotke, a donji padne i do cetrdeset-pedeset. nisam ni znala dok mi jednom nisu slucajno mjerili. pa sam se usokirala.

al sam zato aristokratski blijeda i sa plemickim podocnjacima. ne ono ko vampir kak se neki furaju, nego niskotlakaski.

al tekuci puder cuda cini. ko photoshop. moj najdrazi. program. cmok.

ko kad su stavili kate winslet na neku naslovnicu, a ona tamo tanka ko glista. a u stvarnosti buci-buci. pa je ipak priznala da su ju izphotoshopirali ili nes tako. lijepo odes na ctrl+t (control+transform) i suzis se u minuti. nema dijete. papas coksu (cokoladu) i suzujes se.
to ipak moze samo photoshop (ok, ili nesto srodno).

zato bi ja predlozila zenama da se ne skanjuju slikati u badicu. editirajte si fotke s mora-ko da ce netko znati da to nije za pravo. i jos si skinete celulit i dodate i oduzmete kaj hocete. i onda ponosno pokazujete fotke s mora bas svima.
i ne trosite na anticelulitne kreme i sl, a da ne govorim na glumicica i ine.

e ovo vam moram ispricati: vidjela moja najdraza xxx reklamu za vichyjevu anticelulitnu kremu-to je ona kad maca skida bljak kozu kao da su hlace-ko zmija. i ode ona mojoj yyy kupiti kremu u apoteku. i kaze magistri-a jel to univerzalna velicina?-
a magistra nije skuzila da moja xxx misli na velicinu hlaca, jer xxx je pomislila da su to ko neke gumene hlace koje se navuku pa se u njima dunstas. al je svejedno odgovorila-da,da u svim pakiranjima je jednako-
e a onda je xxx skuzila da to nisu hlace, kad je magistra izvadila kremu da pokaze koliko je ima. i mrtvo hladno rekla -hvala, uzet cu jedno pakiranje-

eto, i to je photoshop. ili nesto tako.

sto je u stvari stvarno? moram priznat da mi se kao jedina konstanta i stvarnost ukazuje ljudska narav u svim svojim vise ili manje distorziranim oblicima. ostalo je....la mirage...fatamorgana...illusion.

doktore, doktore,....mi je godina tek. zato sam nado-budna, a ne od kave.

evo vam jos malo krleze:-ni med cvetjem ni pravice, rekel to je fijolice, smardlivi tarputec, jalnus, tvardogutec...-

- 21:36 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>