Red Sonya II

nedjelja, 18.07.2004.

horoskop

baš sam si pročitala svoj free weekly horoscope koji dobivam na jednu od adresa: kao sve mi treba biti super, ali tu je i mars, pa ipak trebam paziti jer...pa to sam si mogla i sama napisati.
al svejedno čitam-radim neku vlastitu statistiku valjda. ili nešto, ne znam.

kad mene pitaju-a što si ti po horoskopu?-
ja lijepo kažem-...-
-o!-
kao da je to nešto loše, pa odmah malo ustuknu. odmah me drugačije gledaju.
misle si, koji bed, jadnica je ... po horoskopu-treba se s tim moći nositi.

ja ipak mislim da sam po horoskopu - budala.
jer dopuštam drugima misliti da sam dobra. joj kad mi netko kaže -kak si ti dobra- meni dođe muka. znači misliš da sam fool, je li ? nemojte mi samo govoriti da sam dobra. dobar je bog što nas drži, i to je to.
nitko nije dobar. ima nas samo manje zlih.

ta dobrota i nije presudno pitanje. meni se ego čini opasnijim. jer iz enormno velikog ega izraste nabrzaka i zločestoća. i želja za manipuliranjem. i, da ne nabrajam.
ego je ko neka životinjica-neki poluparazit ili nešto tako-koja sam čeka da se aktivira. sad kad o njemu pričam meni izgleda kao metilj.

kužite li vi o čemu ja pričam? hoću reći, kad si skroman, budala si. kad si ljubazan, budala si. kad imaš vremena, budala si.
kad hoćeš pomoć, imaš skrivene motive. i budala si.

ma nemojte uopće za ozbiljno shvaćati ovaj post. ozbiljno, ovo je u stvari samo za mene da se podsjetim i ne zaboravim, i ne ponovim.

budite dobri kao jaganjci i mudri kao zmija.
- 23:24 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>