..like a rose on the grave of love..

utorak, 16.05.2006.

proslu noc je nebo plakalo
i zvijezde, i zvijeri ispod njih,
i mrak, i andjeli,
a ja sam lezala prekrivena laticama
i u snu sanjala o bozanstvu kojeg volim...
cula sam da je neko dijete umrlo
vidjela sam kako njegova majka i otac placu
nad njegovim bezivotnim tijelom
a ja sam plakala za sve njih...
spustila se nevidljiva mreza na cestu
zabranjeno nam je hodati
netko se ipak usudio zakoraciti
nitko ne zna sto se s njim dogodilo
sve zivo i mrtvo je proslu noc plakalo
i osjecala sam njihove suze na vlastitom licu...
nekako je hladan osjecaj
kad se probudis i shvatis da sanjas...
a sam si...

Image Hosted by ImageShack.us

FEEDER - FEELING A MOMENT

Feeling the moment slip away
Losing direction you're losing faith
You're wishing for someone
Feeling it all begin to slide
Am I just like you
All the things you do - can't help myself

How do you feel when there's no sun
And how will you be when rain clouds come and pull you down again
How do you feel when there's no one
Am I just like you

Turning to face what you've become
Bury the ashes of someone
Broken by the strain
Trying to fill that space inside
Am I just like you
All the things you do - can't help myself

How do you feel when there's no sun
And how will you be when rain clouds come and pull you down again
How do you feel when there's no one
Am I just like you
All the things you do

Don't ever feel
That you're alone
I'll never let you down
I'll never leave you dry
Don't fall apart
Don't let it be
Carry the notion
Carry the notion back to me

Feeling the moment slip away
Feeling the moment slip away

Cause I'm just like you

How do you feel when there's no sun
And how will you be when rain clouds come and pull you down again
How do you feel when there's no one

Am I just like you?
- 19:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.05.2006.

Cudan osjecaj…dalek i hladan… rastrgane misli utjelovljene u jednom jedinom trenutku… tisuce stranica napisane sitnim detaljima…vaznim i potpuno nevaznim… nekontroliran bijes na rubu olovke ispisuje stranice bijelog papira…unakazuje ga… dokaz prokletstva… dodje mi da ih sve poderem… da spalim sve dokaze koji su ikad postojali i dokazivali da postoji…ono nesto… ali tko ce se pobrinuti za sve one unutarnje glasove? Tko ce njih spaliti? Tko ce se usuditi odigrati igru s njima? Meni se vise neda… mozda umor… mozda lijenost… mozda vrijeme… mozda rizik… mozda… I ako pustim sve to na miru… prespavam…hoce li biti bolje sutra? Hocu li i ko danas osjecati tezinu boli u sebi? Hoce li i danas hod ljudi biti tako tezak i spor… ?…ako se slucajno tresnem o nekog, hocu li se usuditi pogledati ga u oci i reci « oprosti «?…. Ili cu samo produljiti bez obzira na sve oko sebe… I danas je kao bio lijep i suncan dan, i ljudi su bili kao sretni, i ja sam na trenutak bila kao nasmijesena… A htjela sam prije par sati napisati nesto potpuno drugacije… htjela sam svima dati do znanja da vise ne postoji praznina u meni…htjela sam napisati kakav je osjecaj osjecati toplinu u sebi…kako je predivan osjecaj misliti na nekog…i samo sam htjela napisati « volim te «….
- 23:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.