Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja luda sestricna i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image <font size=3></font>Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


malo Harry Potterasretan
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

ako zelis znati o cem se radi,citaj!!!

moj msn:
blue-rose_14@hotmail.com
prihvatite kontakt ako želite i ako vam se da...

O MENI:mah
-Zovem se Ivana,živim u Sisku(nažalost),na ovaj svijet sam došla 17.6.93.,imam 14 godina,idem u 8c razred u 22.lipanj,hoćete još i adresu...hehe,treniram plivanje već dvije godine u plivačkom klubu sisak 'janaf'

VOLIM:
-ići na treninge,biti s frendovima,my family,ćitati knjige(obožavam Harry Pottera i horore od R.L.Stinea),slušati muziku,gledati telku(Tree Hill,O.C.,Cosby show,Puna kuća...)zajebavat ljude,jesti i piti,izležavat se,šetat po gradu(iako je zagađen)...LoL

NE VOLIM:
-ućiti,glupe i umišljene ljude,tokio hotel,cajke i budale koje slušaju cajke,sve kričave boje,školu itd

FRENDOVI:
-Lorena, Ines, Tea, Marija, Ivona, Mia, Sanela, Tena, Monika, i tak dalje...ima ih jos ali mi se neda nabrajat.

-Od muzike uglavnom
slušam sve strano...

Linkovi:

1.***LUCIJA***
2.***DANCHY***
3.***SISTER***
4.***IVAN***
5.***PETRA***
6.***IVONA***
7.***ANNA***
8.***SABINA***
9.***MONIKA***
10.***KAROLINA I NJENA FRENDICA***
11.***MARIJA***
12.***SMOKYY***
13.***EMILY***
14.***ANA-MARIJA***
15.***ČETIRI LUDE FRENDICE***
16.***JELENA***
17.***ANA IZ BUDAŠEVA***
18.***MOJ NETLOG***

BLOG
YOUTUBE


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 04.10.2007.

malo nove mjuze...


AC/DC-TNT


-danas sm napisala i prosli post-procitajte ga...



| CoLoR My WoRlD (8) | Or ShUt Up | # |

...no name...

ola...
ja se vratila...
mislim,vratila sam se jos prije mjesec dana,ali tko ce pisat post odmah poslije puta...ugl.tamo mi je bilo super...odsjeli smo u hotelu Castilli s tri zvjezdice u gradu torrijosu pokraj Toleda...putovali smo tri dana,isli smo busom...
nijedan dan nam nije bilo dosadno:
1.dan-smjestili smo se,ja se otisla kupat u bazen dok su ostali bili u kaficu,kasnije smo isli na veceru,pa u sobu...bila sam sa starcima u sobi,jer je jedna cura s kojom sam trebala biti u sobi nije isla u spanjolsku tak da je ispalo tak kak je ispalo
2.dan-isla sam sa starcima na stazu(za one koji neznaju sta to znaci:moja stara je usla u reprezentaciju u ribolovu za svj.prv.)tamo smo bili do cetiri sata,opet sam se ja isla kupati...nis posebno se nije desilo tog dana...
3.dan-ostala u hotelu,otisla razgledavati u grad s frendicom,malo se poslikale...tam ljudi ne izlaze iz kuca prije deset ujutro...tak da je prije deset pustoš,i na svim kucama na prozorima su resetke(vjerojatno zbog lopova)
4.dan-isla u Madrid sa prijateljima(svi skoro odrasli(osim frendice)...steta)bilo je lude...isli smo vlakom do tamo i vozili se sat vremena,vec na kolodvoru u Madridu
se vidjelo da ce biti super:zgrade su jako velike,tamo je bilo puno znamenitosti,parkova,kineza,nekih cudnih ljudi,ja mislim da smo cak vidjeli k***u,ali neznam jel to bila uopce ona,vozili smo se metro-om,bili kod stadiona real madrida,vratili smo se u castillu...sve prepricali onima koji nisu bili...i tak
5.dan-kupali se cijeli dan u bazenu i suncali...isli u trgovinu,bili u toledu na razgledavanju(tamo je isto bilo odlicno:ima stari i novi dio u novom nismo ni bili,nego smo bili samo u starom...to je jedan veliki dvorac...unutra su samo suvenirnice i uske ceste...kupili smo kastanjete(ak se tak pise)...ugl.bilo je odlicno...
6.bilo otvaranje u Toledu,vozili smo se busom,kao turisti...tamo smo se slikali,neki tam(spanjolac)je govorio o natjecanju pa je onda spanjolka prevodila na engleski pa se zbunila,a mi crkavali od smijeha,ugl.
7.dan-prvi dan natjecanja...bio neki mali zgodan spanjolac pretpostavljam da je negdje moje godiste...moja mama je bila 9. i ulovila 21.kg.
8.dan-zadnji dan natjecanja...moja mama bila 6. sa 22.kg.ulova...sveukupno su bile 11. od 14.reprezentacija...u ponoc smo krenuli kuci i na putu smo stali u Lorett i tamo sam se kupala u odjeci u sredozemnom moru...neko vrijeme su me pekle oci jer sam zaronila...sljedeci dan ujutro smo se vratili doma...
to je to za sada tko zna kad cu jos napisati post:byecerekmah



| CoLoR My WoRlD (0) | Or ShUt Up | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.