Moj (ne)savršen svijet

20.11.2006., ponedjeljak

Malo štrajku, malo o Matematici, zapravo malo o mojoj školi

Danas su nam u školi natuknuli nešto o mogućem štrajku a to znači da nema škole četvrtak i petak i naravno da je to prekrasna vjest iako nije potrebno podivljati od sreće(moš`si misliti naughtyroflnaughtyroflthumbupthumbupsmijehsmijeh heh).Mi imamo jednu prilično opasnu profesoricu iz MATEMATIKE, iz najtežeg predmeta najstroža profesorica (loše nam se poklapa) i svi strepimo od njenih ispita iako mislim da nikad zbog nje neću loše prolaziti iz Matiše ako išta.Inače za integriranu nastavu mi (cjela škola) smo se morali opredjeliti za jedan predmet na kojem će mo biti.Ja sam izabrala prirodu i bilo je zanimljivo.Neću vam opisivati što smo radili jer ja opisujem dugo i u detalja a tako jako zanimljinivo nije bilo tj. potrošila bih cijeli papir.Kad smo već kod papira mi moramo početi donositi stari papir u školu zbog vaganja i na kraju koja škola skupi najviše papira dobiva nagradu preuređnja dvorane ili nove kompjutere pa se zbilja isplati natjecati.
- 20:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (25)

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
  • Opis bloga
    Ovaj blog nije kopija niti jednog drugog,u njemu će biti bilješke iz mog
    (ne)obićnog životawink.Nadam se da će vam se svidjeti.Molim vas da u komentarima ne ostavljate lance sreće isl. ni stvari tipa "blog ti je užasan" kao i prostote jer ću ih ja izbrisati.Uživajtesmijeh

Linkovi

< Prosinac 2006 (3)
< Studeni 2006 (25)

  • MySpace images

    layout for myspace