ponedjeljak, 19.03.2007.

Spring nicht!

Evo,ponovo ja....moram napisat post...stwarno se dugo ne javljam...ne mogu na komp...nista mi ne daju....za sve sam ja kriwa...po običaju...nutali,nije vazno.....evo me sad....

Svima da kazem...tko slučajno dođe na ovaj blog...da sam ja Ljubica i moj blog je bio tokiohotelgirl14.blog.hr....izbrisala sam ga..ali ovo je moj novi blog...stavila sam da moj blog nije na listama blogova...pa se nadam da opet nece netko citati(tko ne bi trebao)..pa da ga opet necu morati brisati....

e...veoma sam zauzeta zbog skole.....ovaj tjedan imam 3 kontrolna....i moram odgovarat 2-3 predmeta...pa se necu moći javljati...nemam pojma sta da napišem.....jedino da jedva cekam koncert Tokio Hotela.....odbrojavam dane do 11.4.....presretna sma zbog tog...a jedva cekam....Billcerek,Tom,Gustav i Georg....da ih sve vidim....ostwarenje mog sna....ah......još malo...jedva cekam.....


e,rekla sam da cu pisati i o drugim bendovima...pa sam u proslom postu pisala o Lovexu....pa neznam pisat cu o još nekim bendovima....za sada ne znam sta da pišem....slušam i Evanescence,Erreway,Within Temptation....itd.Sada mi se sviđa pjesma Revolution-Nevada Tan.....njih je osnovala ista grupa kao i Tokio Hotel i mješaju rock sa hip-hopom....

To je sve ljudi....ja moram ići sada...i da...naslov nema veze sa ovim tekstom...osim da je to pjesma TH....i spot je fenomenalan....eto,to je sad kraj....cujemo se........wave

by: Red langsam

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Design © by : Poison Angel
Komentari On/Off

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
O meni...
Ime: Red Langsam
Godine: 15
Država: Negdje u Europi...
Izgled: 174cm,imam kosu,oči i sve potrebne dijelove...
Interesi:Strani jezici,internet,msn,....
Hrana: Fast food,riža,....
Piće: Puno toga...
Glazba: Rock...metal...pop...
To je sve sto mozete saznati o meni...smijeh

Lovex:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge