simon says

utorak, 16.01.2007.

4 T

hej..
toy.
volim te.
falis mi.
ne razumijem te.
zalosna sam.
zelim te samo zagrliti.
boze sto dobro mirises..
sve manje znam sto mi je ciniti.. voljela bih te ne izgubiti.
ne znam kako.
11.01.2007. 12:17:51

T
falis mi :(
nemas pojma..
i opet sve ispocetka.. dan prvi..
09.01.2007. 12:36:03

ubija glava.
nespavanje, adrenalin, glavobolje.
imam osjecaj da se brzo trosim. da se neki dijelovi bespovratno raubaju. jedan dan samo ce me "ostavit na cesti".
a ni viroza da me trefi da se malo odmorim i naspavam..
09.01.2007. 11:29:40


quote(s) of the day
ljubav koja traje tri godine je ona koja nije prtila planine ili hodala po dnu, ona je koja je pala s neba kompletno gotova.
ljubav traje jedino ako svatko zna njezinu cijenu, a bolje je platiti unaprijed, u protivnom riskiras da racun sredjujes a posteriori.
koliko onda stvarno traje ljubav?
dotle dok netko u vezi od nje ne odustane, dok svjesno ne odluci da joj okrene ledja. inace joj nema kraja.
ako vam je upravo pukla veza, prvo sto se trebate upitati jest je li ljubavi uopce bilo, a tek onda tko je prvi od nje odustao.
09.01.2007. 09:18:25

Turn your eyes from me
It's time for me to go
Across the hills and over the sea
I want you more than I know
08.01.2007. 13:04:59

i da osjecam se j.. cudno.
ne znam zasto.
kao u nekom vakuumu, odsjecena od.. svega bitnog.
prazna, valjda.
jebiga.
ne znam ni sama.
ali znam zasto.
T ne razgovara samnom od mog rockasa. odsjecena sam od njega. jedine osobe na svijetu uz koju sam imala osjecaj nesamoce. skoro pa pripadnosti.
tamo gdje su bili njegovi smsovi, njegov glas, njegova nenametljiva prisutnost, ostala je praznina. ooogromna.
i osjecaj koji je prati. bezlican, prazan, usamljen.
cudan.
07.01.2007. 20:35:09

ne, nije neobican osjecaj skuziti da si sam u smislu bez partnera.
jebeno je neobicno kad te lupi da si SAM. as in sam na svijetu.
sam u svojoj glavi i izvan nje. nitko te doista ne poznaje. i ti nikog ne poznajes. glavinjas svijetom i tu i tamo ti se ucini da nisi sam. i onda skuzis - klinac.
sam si.
07.01.2007. 19:49:06

when darkness lifts and room is bright
i'll still be by your side
for you are all that matters
and i'll love you till the day i die.
03.01.2007. 12:44:06

on coincidence
kad sam prvi put gledala ryana nisam oka skidala s onog zgoljavog juznjaka od snajperista.
i onda sretnem tebe.. isti ste.
01.01.2007. 21:43:52

only the journey is written
not the destination
01.01.2007. 17:50:33


there is a fine line
between coincidence and fate.
01.01.2007. 15:53:23

we fall
and we get up.
01.01.2007. 09:32:17


i'll
miss you
my friend..
31.12.2006. 14:54:28

sto zelis od mene?
da ti lazem?
da sutim?
da se maknem??
21.12.2006. 15:27:14


ljubav
puno ljubavi!
i mazenja trbuscica s T :D
i znjaranja s pikijem!
i snijega za bijeli bozic!
i veliki hug frendovima koje obozavam :)
i strawberry fields forever! :D
21.12.2006. 11:44:15

zelim da se dignes.
znam da si sad vec jako ljut.. i ne samo to.
znam da se MORAS dici. i da moram progutati sve sto mi je na vrhu jezika.
svejedno, jako mi falis :(
19.12.2006. 17:06:56

da samo znas koliko me kosta tisina..
18.12.2006. 19:14:47

a jutros
na razmedju sna i jave, polusanjala /polurazmisljala sam o T-ovim pusama.
(I da, imas pravo, puse same vrijedile su, i vrijede, svega)
18.12.2006. 15:28:29

oprosti, andjele, luda sam :(
raskorak izmedju onog sto zelim i..
18.12.2006. 14:24:15


volim
pikija .
T.
puhanje vjetra pred grdo nevrijeme, elektricitet u zraku i meni.
sunce.
snijeg.
cokoladu..
i to je bas, onako, oke.
14.12.2006. 19:36:31


ti meni i dalje falis. zasto me ne mozes tretirati kao svakog drugog frenda? falis mi i kao frend.. fali mi tvoj glas i smijeh i tvoje zadirkivanje.. ODVRATNO mi falis, toliko da bih se valjda ugusila da ti to ne kazem :(
ja znam da ti ne razmisljas o meni, i da ne smijes. zar mi to moras eksplicirati kad znas da cu to lose podnijeti?! :( mora da sam jucer jako glupo izgledala uplakana na vocu.. ponekad mi se cini da to i jesam.. glupa :(
oprosti, toliko sutim, toliko sam sama.. prosvikat cu :( ali oke.. valjda moram biti jos tisa, jos samija.
necu te vise nikad srusiti.
14.12.2006. 09:26:14

demotivaciju rjesavam samonametanjem discipline.
to sto mi nedostaje piki zatomim radom i veselim se vikendu.
to sto mi nedostaje T zatomim s jako puno rada.
glavobolju ubijam ketonalima.
bolove u zelucu cajem i keksima.
kilazu tenisom i trbusnjacima. imam sadomazohisticku foru da svaki put kad legnem napravim 50 trbusnjaka. nije bas da pomaze, al oke.
come think of it.. there must be more to life than this?!
13.12.2006. 16:35:51

sto zelim
zelim da mi dijete bude zdravo i sretno (trsim se za ovo).
zelim stan od 80 (drek 80, 100ak - think BIG) kvadri kupiti za gotovinu u naredne 3 godine (radim na tome).
zelim T-a (eee.. ovo ne ovisi o meni.. nazalost :D).
i jos jedno dijete (s T-om), da piki ne bude sam (jer od troje polubrace u americi nis koristi, kao ni od takozvanog tate)
zelim zivjeti dovoljno dugo da vidim unuke (ovo djelomicno ovisi o meni).
i zelim nemati problema s poslom (odnosno i dalje biti dobar stroj za pravljenje love)
kad bi uspio i neki profitabilni privatluk, sreci nigdje kraja (radim na tome, polako, mlada sam.. hmph).
zelim doktorirati (radim na tome, doduse nesto sporije u poslijednje vrijeme) i malo putovati.
i to je sve :D
mislim da nis od toga nema ovdje. jel sad makes more sense kad velim da na Iskrici ne trazim nista?!
13.12.2006. 14:11:51

svi smo mi proizvod svojih roditelja i znamo uglavnom ono sto naucimo/ vidimo od njih.
gledajuci svoje roditelje ucimo biti ljudi, muskarci, zene, roditelji, partneri i rijetko tko uspije prerasti obrasce koji su u njega na taj nacin urezani.
svi smo, u osnovi, bolja ili losija kopija svojih roditelja. upgrade ili downgrade. nije lako prerasti svoje roditelje u tim elementarnim zivotnim pitanjima, prosiriti vidike daleko iza horizonta s kojima si se rodio, postati bolji covek, muskarac, otac.
u tom smislu ti su upgrade svojih roditelja. i ja sam, mislim. (nadam se.)
i to je najvise sto mozes u zivotu postati. i ne, ne mislim da te kolicina novca koju zaradis u zivotu nuzno cini upgradeom ili obrnuto.
(mislim da ni ne znas koliko dobrih stvari mislim o tebi)
12.12.2006. 10:29:21

kao da se volis svaditi samnom lately.. nadas se da ces me dovoljno iziritirati da pobjegnem. ili da te zamrzim (sori. not gonna happen)
ili pokusavas sam sebe nabrijati do toga da me zamrzis?!
ne zelim ti da uspijes.. ne vjerujem da se samo na taj nacin mozes dici.
ako znam da si skoro umro i da bi ubio za mene, sto mislis da mozes uciniti da ja ne budem tu za tebe?!
11.12.2006. 16:56:34


jesu li svi ljudi na svijetu ovako usamljeni kao ja (i ti)?!
11.12.2006. 11:42:04

kaze R (tjesi se, zapravo, i ceka da ga prodje) da zaljubljenost, ludilo (iliti kemija) traje max 18 mjeseci.
medicinski dokazano.
tu sam negdje. sutim ti i osluskujem samu sebe.. kako disem.. mozda je i istina.
06.12.2006. 15:14:58

at the end of the day, drago mi je da sam kokica.
jer na kraju tog istog dana imam dijete, preslatkog pikija koji mi se uvali u krilo, uzdahne i kaze "sto bih ja bez tebe?!".
ne bih bila mitzek mojih godina koji je ostao sam, s kredom i alimentacijom. cak ni mitzek koji sevi sve u sesnaest. kao hrvoje vojkovic, dvadesetgodisnjakinje.
nista bas nista nije bolje od ovog sto imam. pa i ako je cijena koju placam visoka - cinjenica da sam sama i da se ne mogu nicemu izmaknuti, da se ponekad bojim buducnosti, da ne idem doktoru jer nemam pravo na bolest, da..
you get the picture..
06.12.2006. 13:59:38


kažu oni koji znaju nešto o tome, da neuroza nastaje kad jaz izmedju života koji živimo i života za kojim nam duša žudi postane prevelik.
pri tom život koji živimo ne mora uopće biti loš, dapače, može biti život za koji bi "normalni" ljudi dali guze.
da stvar bude gora, što ti je život koji živiš "realno" bolji, tim se gore osjećaš što kenjaš. racionaliziras si svaki dan za koliko stvari moras biti zahvalan, i dijelom doista i jesi. ali dijelom osjecas da nesto nije onako kako bi trebalo biti. neko nejasno nezadovoljnstvo zivotom uopce.
i šutiš. jer jebiga, dobro ti je. zdrava si, dijete ti je zdravo i sretno, imas nekoliko prijatelja koji bi ubili i umrli za tebe i ti za njih. imas posao, imas love. kaj jos hoces?!
ne znam.
ne znam sto hocu.
ne znam sto mi treba.
nesto ne stima, a ne znam sto.
hodam, a ne znam ni kud idem ni zasto.
ali barem govorim istinu.
05.12.2006. 10:40:03

bulimija (i anoreksija) je all about control.
kad osjetis da je sve otislo u klinac, da ti zivot potpuno izmice kontroli, posvetis se zadatku izbacivanja poslijednjeg obroka koji si pojela.
nakon toga operes zube express whiteom (koji grize kao pas), napravis mikrodermoabraziju kristalicima, piling morskom solju, okupas se, operes kosu, trbuh namazes tummy gelom, grudi bust upom, noge anticelulitnim uljem, ruke i ramena hidratantnom kremom, na lice stavis nocnu kremu. izmedju svake kreme peres ruke s puno sapuna kao da si do tog trena kopala po zemlji. sve pod kontrolom, nema mijesanja krema.
ujutro se dignes s malim podljevima ispod ociju, ali oke.. zivot ide dalje, i ti si, kao, spremna suociti se s njim.
obuces zlatnu suknju, crnu wrap up majicu, obujes crne cizme i navuces dokoljenke preko koljena, oko vrata vezes ogromni krzneni ovratnik grimiznim trakicama (nema sanse da prodjes nezapazeno, odjevne kombinacije su ti uvijek vise nego smjele) i off you go. na posao. putem si pustas motivirajucu mjuzu, pjevusis, i sve je, kao, ok :)
na poslu sljakas kao manijak i opcenito djelujes strasno in control. vecinu vremena, anyway..
sve dok ne dodjes doma i ne skuhas si caj. caj je apsolutno najbolji za povracanje.
05.12.2006. 09:41:25


trebam te, za milion malih stvari.
sat u mom autu jutros u 09:00 pokazuje 13:00.
ne znam kako se to dogodilo.
ali znam da ce tako ostati dok ti ne udjes u moj auto i popravis mi vrijeme..
05.12.2006. 09:19:19

ne oporavljam se.
04.12.2006. 10:54:14


volim kad me zaspu poslom tako da ne stignem pobrinuti se za osnovne fizioloske potrebe, kamo li razmisljati.. o stvarima.. i ljudima.. koji nisu pod mojom kontrolom.
posao je pod mojom kotrolom. uglavnom. sto ga vise ima to je vremena za zaludno razmisljanje i bediranje manje, a osjecaj kontrole jaci.. bolji..
da, jesam, kontrol frik sam, sa tako losim/nikakvim osjecajem "uzemljenja" i "pripadanja" (bilo kud), da mi je osjecaj kontrole koji dobivam iz jebeno dobro obavljenog posla jedini cvrst oslonac u zivotu.
nitko me ne poznaje tako dobro kao ja.
01.12.2006. 13:19:32

razmisljah.. napisati ovo ili ne..
ali neka ostane zapisano. ipak je ovo moj online dnevnik.. sort of.
danas je prvi dan ostatka mog zivota u kojem nema T-a.
i danas je dan kad me ex hubby nazvao prvi put nakon skoro 4 godine.
oke oke danas je pikiju rockas. ali ovo je prvi rockas da je divljak nazvao.
bas neobicno kako se sve pogodilo.. i bas je neobicno.. ah nema veze..
30.11.2006. 20:04:26

Where love rules, there is no will to power;
and where power predominates, there love is lacking.
The one is the shadow of the other.
(CGJ)
30.11.2006. 18:02:56


I've been holding out so long
I've been sleeping all alone
Lord I miss you
23.11.2006. 09:35:29

volim jednog prgavog mrsavog piceka i ne mogu se skupiti na hrpu koliko mi nedostaje..
22.11.2006. 10:13:22

tolerancija ima veze s tim koliko nam je STALO.
do osobe, ljubavi, prijateljstva.
20.11.2006. 12:03:38


volim naj..SVE decka na svijetu.
eto.
i da mi nije "zabranio", napizdila bih to na billboard :)
14.11.2006. 17:10:59

imam tridesetiohoho godina. nisam glupa, ni povrsna, ni luda, ni "pod utjecajem", kako to lijepo kazu ameri.
proslo je dugih i turbulentnih godinu i pol dana otkad sam te upoznala. i sto te dulje poznajem, vise te volim i postujem.
stoga mislim da mogu sa sigurnoscu reci da se ne radi o zaljubljenosti, ni hiru, ni privremenoj poremecenosti uma kad kazem da najvise od svega na svijetu, osim zdravlja i srece svog djeteta, zelim tebe.
13.11.2006. 15:29:37

mirna sam i kad sam sjetna
jer znam da mogu biti sretna i sama.
jer znam da volim nekog tko zasluzuje moju ljubav, odanost i prijateljstvo.
jer znam da moj zivot ima smisla.
jer imam pikija, koji je smisao sam po sebi.
13.11.2006. 12:55:03


ne mogu!
da me jebes, nemam on/off switch.
i ne znam koliko cu dugo biti u qcu :(
moj problem! nazalost!
fck .. ps mtr :(((
(ti ne kuzis, ha?! ;((()
07.11.2006. 18:33:12


opet si me danas podsjetio na to koliko te volim.
:(
06.11.2006. 13:11:19


your love for me depends entirely on you
but your respect and trust in me depends largely on me.
06.11.2006. 11:11:41

povjerenje se zasluzuje. postovanje se zasluzuje. ljubav ne.
06.11.2006. 10:07:32

i have many layers.
tuga je samo jedan sloj. bazni sloj. tuga je moja potkosulja, preko nje imam i sulju i pulover i kaput.. ali Ona je uvijek tu, vidjela se ili ne. obicno se ne vidi.
02.11.2006. 10:37:07







16.01.2007. u 10:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

none