::::lose my spirit::::

25.12.2005., nedjelja

Ljudi moji Božić je, a ja sam doma.Mislim inače sam doma ali kod rodbine i prijatelja.Ali ove godine ništa.Ni čak kod nas nije nitko došao kao i obično.Sve je pusto...........mračno............usamljeno............nema ni žive duše..............A za novu godinu će biti još i gore.Bit ću doma(čamiti)neću nigdje ići kad ni nikog neće biti.Recimo to preciznije nitko ne želi imati sa mnom ikakvog "posla".No dobro kad već nitko neće...................šta im ja mogu.........jedino ih mogu ubiti.Da vidite može čak i to.Pa imati tulum sa mrtvacima.Super!Samo moj prvi tulum sa mrtvacima koji do sada nisam imala.Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Ma to zbilja dobro zvuči.Ali šta ćemo jesti..............i piti.Krv,krv,krv,krv,krv,krv............................Ljudski organi nisu loši za jelo.O.k ja sam zbilja luda.Al nema veze.Tak i tak to nitko ne primjećuje pa me baš boli ona stvar za to!.................Šta ste dobili za Božić?!?Ja kao i po običaju opet ništa.Šmrc.šmrc,...............jebe mi se za te poklone!!!!!!!!!!Uopće ih ne želim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................Joj da se barem maknem iz ovog ušljivog Zagreba tj.možda se i maknem i otiđem na more kod frendice!To bi bio super provod.I još ostanem tamo i za novu i svi sretni i zadovoljni.A sad se ispričavam....idem............muka mi je....................................od svih onih finih kolača........................
- 17:31 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Same gluposti u mom jebenom životu!

Linkovi