::::lose my spirit::::

17.12.2005., subota

Ubit ću se!!!!Koje je to sranje!!!Koje je to samo jebeno sranje!!!!To nije imalo nikakvog smisla.Sigurno se pitate što to?!?Ma bio vam je ples u školi koji su tražile cure iz 8.a.Bilo je tako dosadno.Ja sam htjela samo stajati tamo u mraku sama pored u kutu ali se ni to ne bi isplatilo jer bi sve moja best frendica vidila i stalno bi me pitala što mi je.A ja mrzim kad me ljudi sto puta pitaju što mi je itd.Dođe mi da ih udavim,ubijem,izmasakriram,….Svi su se dečki nakon nekog vremena povukli tj.otišli.Bio je tako lijep mrak da bi tamo mogla biti samo ja, sama i stajati i gledati u prazno i misliti na nešto bolje od toga glupog plesa.Bilo mi je tako teško i tako loše ali, sam se opet pravila da mi je super nešt malo plesala.Ali bilo je to teško glumiti.To je grozno kad nemaš nikom za reć što ti se događa,nemaš nikog da te temeljito i do kraja sluša.Uvijek kad im nešto govoriš uvijek nešto drugo rade.Ali bilo mi je bolje kad je sve to završilo i kad smo otišli.Ja sam išla s dve cure na kobase na trgu pa smo išle do mc donaldsa po sladoled, a ja sam si uzela kolu.Pa smo krenule prema Džamiji jer smo imale dogovor s nekim dečkima.Oni su baš super.Brzo smo došli doma.Kad sam došla odmah sam išla leći.Ali tek sam zaspala negdje oko 3 sata.Cijelo sam vrijeme sjedila i buljila u prazninu,onu crninu koja se nalazi u mojoj sobi.Mrak mrkli mrak……………..
- 11:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Same gluposti u mom jebenom životu!

Linkovi