..NotHiNG SpeCiaL 4 tHe BeGinninG..

Ehm rofl i nas dvije smo odlucile otvorit zajednicki blog. Ko sta pise u prvom boxu,pretezno cemo pisat o nasem zivotu,Tokio Hotelu i ljubawi prema Kaulitz twinsima. Great,zar ne?! Jaoo dead to cete vi prosudit. Nadamo se da cete ostavit koji dobronamjerni comment. aKo ijedan antifan dode na blog lijepo molimo nek odjebe. Jer oni nisu dobrodosli. Inace..nas dvije imamo i zasebne blogove. eLLiN thumbup und meine lud. Paaa..kad stignete budite toliko dobri da odete do tamo. btW citajte moj post,moram se pohvalit da sam bila po 2 put na TH koncertu eek!! No,sad vise manje to..i da,znate kak recimo dok se neke blogerice full zblize odluce da ce bit twinsice? Eeee..tako je samnom i Ellom. OK,mi nismo twinsice neg 2 bitches wink. HeHe smijeh. Zadrzavamo sva autorska prava na to da nam ne mozete pokupit tu foru! Just kidding. A ke mislite o dizajnu,imenu i adresi bloga? To bas nije lako smislit rolleyes aL mi smo uspjeli! aHH..nista idem sad polako da vas vise ne zamaram. Obicno svi imaju jedva 3 recenice u prvom postu,aL ja ne bih bila ja da vas ne gnjavim..puSeee..


07.05.2007., 11:26 || ..BiTTe ReDeN..37 ||

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.