kickingass

nedjelja, 23.07.2006.

bok

ej...waveevo dva i nesto sitno sati je u noci ja nemogu spavat pa malo uredujem blog...vidjet cete kad se malo spustite uspod crvenih starki je meni jakoooooooo draga pjesma od nekog frajera koju su obradili cranberriesi(lom kak sam ovo napisala) i jos hrpa grupi i pjevaca...uglavnom da se ne izgubim i ne pocnem pisati gluposti tu pjesmu sam stavila za svoju muciku tj. Dejana kojemu usput saljem ogromnu pusu!!!!! kisswish u were here...

- 02:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 11.07.2006.

aloha!!!!!

kissevo sam da se javim da vidite da sam živa!!!!:
pozdrav šaljem Dejanu koji bude umro uz plejku,Bernardi koja kuha,Sanjinu koji papa,Tamari koja bulji u ekran dok pišem post i Ivani koja negdje prevaža Anu - Magdalenu!!! I SVIMA KOJE SAM ZABORAVILA SPOMENUTI!!!!!!!:headbangmahwavemah

- 12:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #