redcherry

četvrtak, 27.04.2006.

alooo!!!

alo blogeri!!!
evo danas novi post!!!
danas mi je bio prvi sat talijanski ako se to uopce može nazvat satom,i ispitala
me profesorica i dobila sam 5,5 a neš ti u nje dobiješ peticu samo tako(hehe).
ajme lude one đurđe,sjedale smo skupa na nekim satovima,a na kemiji
da ne govorim kako je ludo sjedat s onom đurđooom mlatile se ,šarale
po bilježnicamapa se lovile po šk(hehe)svaštaa!!!a ludoo!!!!lud
ludludludludludludludlud
thumbupthumbupthumbupthumbupsmijehsmijeh
smijehsmijeh
pa onda s dorom preko povjesti ajme bilo je crazyy!!!ludsmijehsmijeh
smijehsmijeh
i da napomenem neidemo na ekskurziju u istru nego u HRVATSKO ZAGORJEE!!!
a neka meni ne smeta,de bilo ili u istru ili u zagorje.a štaćete!!!
eto dragi moji nisam niđe išla popodne,spavala sam!!!(hehehehehe)
veliki pozzzz svima!!!!!
evo malo slikica
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:41 - Komentari (23) - Isprintaj - #