kolko vas ima?

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

opis svega pomalo...

IME: Latisha Aleaus... nije mi pravo... neću reći zbog jednog događaja u mom životu o kojem ne govorim... Ajd ime smijete znati... LaRa
GODINE: rođenda 21.08.1993. računajte si. ;)
VISINA: e xD. zbog nje me svi zezaju. 1,63 m . a kolko ste vi visoki?
NAJ FRENDOVI: Stellacerek maXcerek, Lennox, MaTT, Martin, KiKKy ( 4ever & always. )
KOSA/OČI: plavas crnim pramenovima duuuga....// crno, smeđe
MJUZA: metal ,emo, screamo, gothic, punk, emocore, metalcore, rock, pop/rock.
STIL: iam svoj stil. neakvi emo slični šta ja znam.
STATUS: Glupa Dalmacija. Razdvaja me s onim koga stvarno volim i u koga iam povjerenja. :( ne znam. Status ugl. : Komplicirano je!
MY MSN: latisha777@hotmail.com .... ali e... na msnu sam povremeno...ne bash često... ali addajte ak hoćete :)

































Counter
Counter



LINKOVI!

gothic_angel

Avrilovka

YoxY

Za one koji ne vole puno čitat

Wicky

Rockerica

.inna.

In Metal We Trust

ROMANA & AnA

wlll =) gLam...=)

sweet_emo

blog.hr

srijeda, 27.05.2009.

I'm sorry for every time I made a mistake. I'm sorry. I'm not perfect. I'm just asking sometimes: "why me?" but the only answer that I get is "shut up"

eiii.
prwo. ispričavam se zbog toga što nisam vraćala kommove. i zbog toga što nisam pisala dugo postove. ali trenutno prolazim kroz dosta teško razdoblje i bilo bi mi drago da me barem pokušate shvatiti.
znam da se mnogima to već swe i dogodilo. no ja nisam navikla na tako nešto i veoma sam potrešena. swe je to za ljude, znam. ali treba mi vremena.
ne znam. počelo je već prije 4 mjeseca. konstantna svađa u mojoj kući. po cijele dane dernjava. jednu večer stari se toliko napio da nam je svima u kući prijetio da će nas poubijat. dok je stara također posgnula za nekim vigorom i popila cijelu bocu, te se cijelo veče nemoćno kiheljila. mene je bilo uažsno strah, pa sam nazvala Stellu i pitala je mogu li prenoćit kod nje. tu cijelu noć nisam mogla spavati u strahu što će se dogoditi. već je svanulo i drugo jutro, a ja sam sveukupno spavala pola sata. bila sam jako umorna ibrzo sam odjurila kući da vidim kakvo je stanje. hvala Bogu nije bilo ništa. al jbg. oba starca su tu noć završili na ispumpavanju. zapravo, stari je nakon tog poslan na odvikavanje, a stara je ciijeli dan plakala. ja sam samo promatrala. zapravo mi niti ništa nije bilo previše jasno. i meni je već postalo mučno od sveg tog. glavom mi se cijeli dan vrtilo pitanje: "zašto baš ja???"
pošto nikome nismo rekli za taj događaj, ostala je tajna. no kako sam ja bila užasno zbunjena, pokupila sam veoma loše ocjene u školi. a inače sam odlikaš. situacija se i dalje pogoršavala. a ja sam sve dublje tonula u depru. stari i stara su se i dalje svađali. i na kraju su odlučili da si najbolje bilo da se rastave jer se jednostavno više ne podnose. eh. i ispostavilo se da stara vara starog s nekim bikom koji bi meni mogao biti brat. :(. ja sam potonula skroz. bila sam uništena. pitala su me nekoliko puta s kim bih željela živjeti. ja bi najrađe s ocem, ali stara to nikad nebi dopustila. znam. promjenila sam se. ali nikome nisam htjela reći koji je stvari razlog moje promjene. svima sam se izmotavala na pms i takve stvari. bilo mi je užasno teko pričati o rastavi. i nisam željela da bilo tko vidi moje suze.
da bi se situacija još "prošljepšala", MaX mi je jedan dan na msn-u poslao poruku. koja glasi :" Sorry, Lara. ali moram ti nešto bitno reći. fališ mi. ali što podrazumijevam s tim? ne fališ mi sada kao da te želim kod sebe. ne. fali mi ona stara Latisha. Ona koja je bila za zabavu. Koja je uživala u svemu. Fališ mi prava ti. Sorry Lara. to ne može više ovako. promjenila si se jako, a ja imam osjećaj kao da ne znam pravi razlog zašto je tako. i ne mogu tako živjeti. to traje već duže vrijeme. Sorry. Čini mi se da se ovo sve raspada."
na to sam potonula skroz najniže što sam mogla. bilo je gotovo. Samo je još Stella bila uz mene.
MaX, ewo. sad znaš prawi razlog. oprosti mi što ti nisam ranije rekla. nisam mogla. nadam se da ćeš me shvatiti. Sorry......


Za sad još ne znam ništa gdje ću živjeti. navodno sam čula da ću sa starom nekud u Dalmaciju se preselit. ali ne želim to.
zasad sam još u svojoj kući. Stari je Kupio stan u Zagrebu i on živi tamo. a ja živim sa starom i onim bikom njezinim (kako ga ja nazivam) u svojo kući. to je samo trenutačni boravak. ne znam što će biti dalje.

Javim vam.

Ljubim vas swe.


i WoLim.


Vaša nowa promjenjena Lara.



komentiraj (24) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.