kolko vas ima?

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

opis svega pomalo...

IME: Latisha Aleaus... nije mi pravo... neću reći zbog jednog događaja u mom životu o kojem ne govorim... Ajd ime smijete znati... LaRa
GODINE: rođenda 21.08.1993. računajte si. ;)
VISINA: e xD. zbog nje me svi zezaju. 1,63 m . a kolko ste vi visoki?
NAJ FRENDOVI: Stellacerek maXcerek, Lennox, MaTT, Martin, KiKKy ( 4ever & always. )
KOSA/OČI: plavas crnim pramenovima duuuga....// crno, smeđe
MJUZA: metal ,emo, screamo, gothic, punk, emocore, metalcore, rock, pop/rock.
STIL: iam svoj stil. neakvi emo slični šta ja znam.
STATUS: Glupa Dalmacija. Razdvaja me s onim koga stvarno volim i u koga iam povjerenja. :( ne znam. Status ugl. : Komplicirano je!
MY MSN: latisha777@hotmail.com .... ali e... na msnu sam povremeno...ne bash često... ali addajte ak hoćete :)

































Counter
Counter



LINKOVI!

gothic_angel

Avrilovka

YoxY

Za one koji ne vole puno čitat

Wicky

Rockerica

.inna.

In Metal We Trust

ROMANA & AnA

wlll =) gLam...=)

sweet_emo

blog.hr

četvrtak, 19.03.2009.

And now you wish that you meant something to somebody else....

Eiiiiiii..... U posljednje vrijeme često slušam something od escape the fate :) mislim ojke mi je pjesmica ... navukla me na nju jedna frendica :D ( pusu ti šaljem )... Evo danas sam prošetala malo do frizerskog salona :)..ali nisam se cijela ofarbala.. samo dio..u crno..ostalo je plavo :)).... Kewl mi je :) i SteLLi LoL...Evo vam par slikica ;)

ovo je prije :)








Ovo je sad :))))








LoL... to je za sad to :)))

Evo.... sad da pozzam...
Pozzam SteLLu
Pozzam Leonu
Pozzam YoxY (Zlo)
Pozzam Princess + + of + + Nemesis
Pozzam MaTTa (tnx kaj si mi danas šaptal na kemiji LoL)
Pozzam Lennoxa
Pozzam MarTina
Pozzam svoju sestričnu Lanny
i na kraju pozzam MaXa... muuuuuaaaaaaaaaaaaa <3

ovo smo MaX i jaaaa :)))




komentiraj (77) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.