kolko vas ima?

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

opis svega pomalo...

IME: Latisha Aleaus... nije mi pravo... neću reći zbog jednog događaja u mom životu o kojem ne govorim... Ajd ime smijete znati... LaRa
GODINE: rođenda 21.08.1993. računajte si. ;)
VISINA: e xD. zbog nje me svi zezaju. 1,63 m . a kolko ste vi visoki?
NAJ FRENDOVI: Stellacerek maXcerek, Lennox, MaTT, Martin, KiKKy ( 4ever & always. )
KOSA/OČI: plavas crnim pramenovima duuuga....// crno, smeđe
MJUZA: metal ,emo, screamo, gothic, punk, emocore, metalcore, rock, pop/rock.
STIL: iam svoj stil. neakvi emo slični šta ja znam.
STATUS: Glupa Dalmacija. Razdvaja me s onim koga stvarno volim i u koga iam povjerenja. :( ne znam. Status ugl. : Komplicirano je!
MY MSN: latisha777@hotmail.com .... ali e... na msnu sam povremeno...ne bash često... ali addajte ak hoćete :)

































Counter
Counter



LINKOVI!

gothic_angel

Avrilovka

YoxY

Za one koji ne vole puno čitat

Wicky

Rockerica

.inna.

In Metal We Trust

ROMANA & AnA

wlll =) gLam...=)

sweet_emo

blog.hr

subota, 07.02.2009.

UFF...KIŠA? XD

Eww.. danas je subota.. :) i to je super... trebal mi je odmor od glupe škole... mrzim ju...namcornamcor ajd..da vas prwo pitam.. kak ste wi? jaaa...sam ok... danas sam išla s stellom van... ali je bila kiša pa smo bježale pod krović...I da, btw. jel kod vas padala kiša??Stara me zvala da je nevrijeme pa sam morala poći kući... Stella i ja prašile smo doma i onak napol mokre idemo po cesti.... Jedine smo mi išle pješke! I nije bilo dost kaj ono hodamo tak pokišnjene (cijele hlače su nam bile mokre), nego i automobili jure ko mutavi.... i kaj? Stella se zapričala a ja držim kišobran i za sebe i za nju. I kak melje ko na mlin navinuta, opće nije vidla kak jedan velki kamion ide prema nama... Stella niš ne kuži... i sad... imamo jedan kišobarn, znači, samo se jedna od nas može zaštiti... i kak mi je prijateljstvo vjerojatno najvažnije u životu... zaštitim ja stellu od kamiona koji bude svaki čas na mene bacil mlaz vode koja se nalazila uz rub ceste.... jao..i tak pokrijem ja stellu, ona i dalje brblja... niš ne kuži ... a odjedamput... pljussssssssssssssssssssssssssss!!!!!nozijev vodpad! ljudi vodopad! čisti vodopad se zlijal na mene! to niste vidjeli... i stella suha.. a ja?? kaj ja? ja mokra ko da sam skočila u bazen... headbangali ono..i idem ja dalje... i opće ne kužim da je ispred mene lokva vode a bilo je sklisko, a ja onak mokra.. i pljufffffff! evo mene... s cijelom facom u lokvu... stella se smijala, a onda sam i nju povukla na pod! valjale smo se po kiši ko dva poljski miši! roflzujo to je bilo... zar ste ikad u životu vidjeli dvije cure koje se usred uragana valjdaju po nogostupu? ne? evo, imali ste danas priliku. auti na cesti trubili su i neki su čak stajali i pitali dal smo u redu.. mi smo se samo smijale.rofl i onak full mokre do kože hodamo mi do doma i čekamo komentare naših predragih stara... gotovo smo stella i ja prve susjede. i svaka je ušla u svoju kuću. ušla sam i rekla dobar dan. stara je dojurila i pošteno me izpsovala zaš nisam zvala doma da dođu po mene. i vidiš ti nju onda tek skuži da sam mokra do kože i cijela u blatu i travi.... e onda je počela ljepota.... mislila sam da nebudem živa ostala.... padale su kletve i opomene i kaj ja znam kaj sve ne... presvukla sam se i nazvala stellu.... i ona je bila u živom stanju.... ah... tak nekaj već dugo nisam doživjela...idem.. pozzzzaaaaa i kizzzz cerekcereksretan



komentiraj (129) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.