Muke crvenog anđela...

utorak, 27.09.2005.

Tempirana bomba...

Ajme, vidite ovaj post ispod? Popušta me kriza??? Ma popušta vraga, još me više uhvatila, hodam kao zombi (hm...ma još i gore), ne vidim i ne čujem nikog, a one koje primijetim pokušavam ignorirati jer me cijeli svijet živcira.... A još imam i PMS!!! Ma možete si samo mislit, grizem kao pitt bull, a i gore... Taman kad pomislim da sam se nekog problema riješila pojavi se drugi, još gori i tako stalno... PA ZAR JA NE MOGU IMAT MIRAN I STALOŽEN ŽIVOT KAO SVI OSTALI OKO MENE????!!!!! Ma idem u krevet jer mi je opet počela ona grozna glavoboja koja me ne pušta već par dana za redom...kao da će mi glava eksplodirati...

E da...jedno upozorenje...za one koji me poznaju, ako me itko sretne na ulici nek me se kloni i pređe na drugu stranu..., a za one koji me ne poznaju, ako vidite neku sumnjivu poludjelu osobu koja vam liči na zombija-to sam ja...klonite me se radi vaše sigurnosti... ;-)

Pozdrav!!!
- 20:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>