;) .*ugly* girls & boys on blog attack faster than Aids..blah..

srijeda, 05.04.2006.

dead 2 u<3 forever?

Image Hosted by ImageShack.us

I ja cu mlatiti ispod ovih svjetala sto prodiru iz ovog gorkog neba veceras...
I ja cu udariti i lupit svoje dlanove zajedno..
Osjetiti ocean kako dise valovima,osjetiti ih kako udaraju,oblizuju moje lice...
Gornje granice ne postoje i nema nikakvih katova ispod mene

Da sam ja kraljica ove noci jel bi ti bio moj kralj
I nadam se da vase visocanstvo voli svoju poziciju
Ucinit cu sve da te zadrzim pored sebe
I proci cu i ne zagledat se u tamu da nam nadem kraljevstvo
Samo me poljubi prije nego odem...



Morat cu hodati tisuce milja samo da nadem podlogu na koju ce se tvoja stopala udostojiti stat
Mozes mene baciti i hodati po meni
I ja cu samo gledato kroz ljubav I maglicu

Slavuji pjevaju sada
Dozivaju nasa zapaljena srca kao nasu temu na njihovim koljenima
Njihov nakit bacen je u zrak
Uzdahuju na otpust kako njihovi okovi udaraju pod

Trube dozivaju sada

Nadam se da smo stigli...


Image Hosted by ImageShack.us

DEAD to YOU...forever or?
Image Hosted by ImageShack.us
- 23:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>