;) .*ugly* girls & boys on blog attack faster than Aids..blah..

utorak, 07.03.2006.

_____________escape artist never die_________

06 ozujak 06'

Cudno je to kako....cudno je to.....
nabacani smo svi svakakvom teorijom koju samo treba aktivirati i
priloziti u praxu....
tako i ja....sama sebe i njega izigravam...ahhahahha...buhwhawhw.....
sad se opet mogu lagano smijat u facu....i sama sebi cak..pukne te neponovljiv i neizmjeran osjecaj...zaboravis na pamet...ludo ludo preludo je to...ESCAPE ARTIST NEVER DIE...hahhhahhhahahaha..neznam sad me takav smjeh ulovio u meni..ne smijem se na glas.
u sebi se smijem....
al sama sebe ne shvacam kako ce me onda netko drugi...
nekako nakon tih 2 tjedna recimo, shvatis da ustvari to je samo ona faza..opet..opet i opet...hahahhahahaha...dokle ce tako neznam..nemam pojma..al ovo je meni smjesno..
ovo nije obican smjeh ovo je onaj podmukli smjeh zbog kojeg se sama sebi gadim....hahahhahahahhahhabuawhaahwhawhaw.....
skuzis ipak da to nije to....sada tako opet osjecam..nija da me skroz proslo al ono..
.brzo je doslo do toga opet...hahahha....opet ista greska..opet.
.nemrem vjeovati....Gadim si se...
ustvari
postoji jedna osoba..jedna osoba kojoj puno znacim...osoba koja je povodljiva ali i to ima granice fala bogu i ta osoba ih zna..
.tako da uvidi sta radi....jednom mojom misli ona shvati te se vraca..
..i drago mi je da ju nisam zamarala ovim svime..odnosno tim prijasnjim postovima...i drago mi je da mogu racunat na nju...
.uvjek.
.i uvjerio me u to...
i lijepo je znati da stvarno postoji takav netko.....
.malo smo se udaljili ali sa razlogom i to nas jos vise priblizi....no dobro sta god da je...znaci i on meni puno al stavrno na jedan prijateljski nacin neprocjenjivooo....end with this...

Second part...

a opet ova druga osoba koju sam okrenula na neki drugi nacin onaj bolniji uvjek .
.nekako ....ma...jel...on....ja.....sada...vjerujete...mah...
al stvarno otkad je on doso sve se promjenilo...i ja sam sjebala...jest da ti fali opet neka prijateljska granica da mu dodem i ko i mnogima pocnem mu se vjesati i sjednem mu u krilo kao dddavno daavno prije al stavrno na jedan prijateljski nacin i da prozborimo par rjeci na granici koja nebi presla prek toga..to mi stvarno fali...al on nije spreman pogaziti svoj preveliki ponos....nije nikako....mislim da ce ga to kostati dalje...kasnije..
.i znam da me ovaj osjecaj prozima jer nisam bila u sk..
.i znam da bi sve drugacije bilo da me nema ili da njega nema....a ovako jedno drugoga moramo trpiti...hah....mozda jednoga dana on bude spreman sa 'čizmom na ponos svoj i ego'..eh onda ce to teci drugacijim putem....nevjerujem da jedna osoba koja mu samo predaje i koja mi takoder puno znaci i koja ga vidi 4 sata tjedno moze providjeti njegov ponos i reci jednu stvar koju sam u tom trenutku shavatila kolko je 'teška'...
... ON JE KUKAVICA::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Da da ON KUKAVICA:::KuKaViCa....kukavica kukavica kukavica kukavica kukavica.....
mladi smo i jos ne razumijemo takve stvari u razredu ali..od starije osobe pune iskustava i razumjevanja....da tako je...kukavica.hahah......i s takvima je tesko...tesko..jos s takvim ponosom... zao mi je zbog njega jedino jer sam misla da ce izrast u nesto i jos se nadam jer jos smo mladi i jos ga ceka mnogo iskustava sa tim ponosom kojim se diči a ustvari sakriva bebu i jednu prijatnu osobu u sebi......
Kako je tesko..Image Hosted by ImageShack.us
Kako smo teski mi ljudi...
Kako su neki teski..
...neki manje neki vise....ovaj je zasigurno i vidljivo tezi....bah....
Bojim se ovo rec jer znam da jos nesto zelim s njim i iako nikad nisam uvidjela kako je to biti s njim ali mislim da nije za mene, ..
..mislite li i vi..opet trenutno nije....
..bahhhhh,...
Pun je sebe ...a ja sam ga srusila....
dosla i pala kao zvijezda sto pada i srusila ga u jednom trenu kako sve moze biti sruseno sto smo godinama gradili...ali ustvari on je to tako shvatio i nije to tako...to je taj ponos...vjerujete li da moze biti tako velik...
Nisam ga ja srusila on mi je u tome pomogao uvelike...
.ja sam samo....Image Hosted by ImageShack.us
Ma nista zapravo nisam.....on se neda a kolko bi mu znacilo...kolko bi mu znacilo..ni sam nije svjestan toga kad to napravi....al neznam.....ja sam opet ona stara.....i imam se kome prikloniti i vise nego sam misla,....i ponovno se vracamo jedni drugima nakon ovoga malo uzburkanog osjecaja koji je prozimao ovo ustvari beskrajno optimisticno tijelo...dok je njemu vazno da je kewl.....on je i bio zapaljen u moju kulnoću u moj awesome..hahha...a da tog nije ni svjestan....al eo..ovim mislim da zavrsavam pricu o tome...malo i sumnjam,...ali...mogu samo reci da mi je zao zbog njega zao mi je...ali ima jos vremena..ionako prebrzo odrastamo tako da....
Ma imam nade za njega imam i to velike...i sve to stoji ...i fali mi kao frend i kao lik i kao ucenik....i kao ON....on neda da se upotpuni razred on neda...................PONOS sta radi.....sta radi...bah....neznam sta da vise napisem .....opet..ovo su sve trenuci mojih osjecaja al samo trenuci jer i sami vidite kolko se mjenjaju.....kojom brzinom......brzinom mraka...to je jos brze od svjetlosti...hahha..po nekim mojim proracunima....ja i sama znam da sam prekomplicirana i sama sebi za shvatiti a kamoli nekom drugom....
Jos samo 2 godine i nesto par mjeseci, ako dotad nebude 'čizma' bit cu spremna otkriti nova mora..jer mislim da nema smisla pobjec, jer uvjek te prate sjecanja ali kada ta osoba polako izblijedi i dode druga lagano i sjecanja bljede...hahha..ali rjeci ostaju..i onaj papir...bah....lol....vidim kako se sjecanja vrate na trenutke i sutra ce me opet druagciji osjecaj prozet kad ugledam njegove kovrče....lol..i ponosno čelo.....zbog kojeg nije spreman izgubiti neku krunu a neznam zzbog cega ju i nosi.....svi ju imamo al njegova je prebogata samo zbog tog nekog ponosa....e tezak je taj ponos i tesko je protiv njega,..neda se...kao ni ova zima trenutno...3. mjesec a snjeg pred vratima....neobicno je jer je sve sjebano....vrjeme je u k****...al dobro ja sam htjela pomoci i znam da sam se malo sjebala al i svi su protiv toga i svi ce napravit sve samo da te i spriječe....i jebiga tako je to u zivotu....ali sve je to jedan izazov i u jednu ruku ti je i drago da se nesto tako desilo ...jebiga sjebes se i par puta ne sam jednom...


Jos odrastamo...
Jeli ista vrjedno gaženja tvog ponosa??????????????
Think about it...
Just think in a sec....
Nemozes to ucinit sam....
Dopusti drugima da ti pomognu..al pravim osobama......
Dopusti....
Nisko ces past.....
Ma ustvari ovu su sranja jer jos ce se stosta promjeniti ...no opet dolazimo do onog da se od malena trn oštri a on ga tupi....haha.....
Neznam...
Odoh.................................._____________
Ja imam kome otic..'pravom' kome a ti?




Image Hosted by ImageShack.us

07 ozujak 06'

tako je i bilo danas...tako je i bilo..kako sam navela u gornjem textu da ce biti....kad ga vidis it's over.......
hahah
pocinjem upoznavat sebe...
ti dajes prazno tijelo ali dusu nemozes dat<3


- 15:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>