Užas!!Šala!! - Recordable Shit - Blog.hr
Bigoo.ws All for your blog

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

10.01.2007., srijeda

Užas!!Šala!!

Ovak bila ja danas na klizalištu i super se zabavila!!No odem ja na wc!Kad u tom trnutku dođe i moja stara!!I zove ona mene!!A ja se javim pita ona mene di sam ja a ja,mrtva-hladna!!:"Na wc-u!!
I idem ja van kad ona ono vani
"Šta ja više ne smijem ni pišat bez nadzora"!!!!!
A ona mene čudno gleda onak totalka!MIslim ljudi!!
Moja frendica:"ti nisi normalna"!!Ja si mislim ona je novi 007!!(j***š Daniela Craiga)
Sigurno bi prošla na audiciji!!!
no dođemo mi doma i počinje ono o roditeljskoj brizi mislim ima smisla al eto dosadi nakon 14.5 godina !!Daj promijeni ploču mislim si ja al šutim jer sutra želim ić na klizanje!!
E da u razredu imamo i dečka koji je isti Steeve Urkel!!Mislim sliče si ko jaje jajetu!!!
Ja ga zovem Steeve!!Pa kad je!!Onak totalka!!I nosi onak kratke hlače!!I traper jaknu!!Mislim traper jakna je ok!!Al onda bar spusti hlače!!Strašno!!
Ma lik je "ok"lud!!Al plače zbog svega i mama ga još tuče(mislim ono kad ko klinac dobiješ batina!!
E da ovo mu je najblja baza!!:Pa nisi ti kriv što ti je kralješnica kriva!!To ti je od onog mekanog na krevetu!!!
I totalno je sav za prirodu!!E da stara mu misli da ima mokre snove pa mu provjerava plahte!!Ne pitajte kak znam!!!!!E da i opsjednut je robotikom i tim sranjima!To je u redu al njegovo je stvarno previše!Donosi izume u školu!!Reko da!!

Ljudi idem slat kom!Čujemo se sutra!!
pozz
Vojim vas!!