24.10.2006., utorak

tenisice su zakon.

eej people...mah
mafinu moj,lubavi,znam da sam rekla da cu pisat cesce al kad nemam kaj pisat...
neznam ni kaj cu sad pisat al ajde...ajde...wink
ugl,kaj ima novog...nis,pomalo sam se oporavila al nisam skroz
(to zna moja nikica jer nikom to drugom nisam rekla jer nikog ne zelim
s tim zamarat...)...tak da ono,kaj se tice tog,nis novog...no
da!!bili smo na izletu u petak...bilo je predobrooo!!smijehnut
taman sam se pomirila sa svojim degijem i dinkom a bez njih izlet nebi bio isti pa mi je onda bilo jos bolje...smijehugl,s nama je iso ovaj profesor iz zem i raskica i bili su totalno drugaciji neg kaj su u skoli...mogo si se s njima normalno zajebavat,kartali su s nama,sorali se,igrali stolni nogomet u nekom bircu,ovaj ju je tolko kurio da me bolio trbuh od smjeha...roflma bilo je predobro!bez obzira kaj je sad tek pocela jesen,nemrem docekat proljece i dvodnevni izlet...to ce bit predobro...jos ak ce njih dvoje ic s nama...ma zakon!!i can't wait...wink
u skoli nema nis posebno novog...neki dan je nasa orlovka pogodila nuredinovica u glavu s tehnickom i to do krvi-to je bio looomm...rofla jadan on...od mene je pokupio vec 4 samarcine jer svaki put spusi okladu,orlovka ga maltretira...a jadan...maji sit!!al jebi ga,moramo i mi nekog zajebavat...smijeh
moja suzi se osisala i predivna mi je sad...preslatka je...lovju suzzzica!!cerek
otkrila sam 2 nove grupice-SHINE i HOPES DIE LAST pa ak neko ima cd od njih,pljizz javite mi...
joj,uskoro si idem kupit mp3-ek..hehe...napokon necu vise teglit ono cudo od discmana za sobom...sta bi ja da nemam starijeg buraza koji me tolko voli...coolcool
e da.jebote ova danasnja moda.kako me to nerviraaa.headbangstara me tjera da si kupim cizme za zimu.ja njoj ne.ona meni da.ja ne.ona da.i tako unedogled dok jucer nisam odlucila s burazom i njegovom curom(mojom irenicom)otic do onog sranja-city centra kao gledat cizme.kaos.u svakom ducanu isti kurac.sve smede il crno,obavezno s petom il donom od 3 metra,puno nekih kopca...ma katafakingstrofa.bangkaj da si kupim jebote?!uzas.onda dodemo u turbo sport i kao tam ima nekih slatkih cizmica i zena izvadi neke bjele buce u kojima bi bez pol beda mogla pjeske do antarktike i natrag i nis im ne bi bilo kolko su glomazne.ja onak,gospodo,ja trazim nesto u cem mogu hodat po vani,po gradu,znate-da mi se ljudi ne smiju...i ona meni da je to toplo,da je to za snijeg,da su bas slatke,da se to sad nosi...ma daj gubi se.ja njoj lijepo kazem da nema teoretske sanse da ja u tom idem u skolu i zena kaze,e onda ti ja nemogu pomoc...i to su ti danasnji uljudni prodavaci.bangbang
fakat nema nissss.nemrem nosit to smece a u SVAKOM ducanu isti kurac od ovce.uzas.dosla sam doma i rekla:ja ocu tenisice za zimu.a s tim sam usrala situaciju kolko sam god mogla...
kaj si ti normalna,necu ti kupit tenisice iz principa,treba ti nesto za snijeg,nesto za bljuzgu...i dok je ona izrecitirala svoje,ja sam joj rekla da il ce ic samnom i popizdit obilazeci ducane u kojima ja necu nac nista za sebe il ce mi dat pare za tenisice.ak sam proslu zimu mogla sam tenisice furat mogu i ovu.libo me racku.cool
odustala je.opcenito od mene ne samo od cizma.hehe.ja uvijek pobjedim.a moje conversice samo cekaju na mene...
i shoe be do ceka ne mene(cim dobijem neke pare na kladionici...)naughty
aj ljudi,cithamo se,,,ostavite mi komentarceke...
kuss,pozz
mahkiss


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3