03.10.2006., utorak

...I MISS U...

ej svima.
nisam vec dugo al evo novi post.odsad cu cesce.
ugl,ovih dana sam dosta bila sjebana...jer me ostavio moj okvnns.nononono
da...katastrofa...uzasno sam bila sjebana i plakala ko kreten svaki dan(placem i sad al manje)i jednostavno se nisam mogla i jos se nemrem pomirit s tim...s tom cinjenicom:gotovo.nono
al vec sam malo bolje,makar jos stalno mislim na njega i na sve al sam bolje sve u svemu...jest da zapravo jos vrijedi stih iz jedne pjesme...:

my smile is only here
To hide the pain...
no

al ok...i to ce jednom proc...i moj blink kad ga slusam mi «pomaze» u plakanju...ona njihova LOST WITHOUT YOU...
kaj jos ima novog...
doso mi je deda.koma.strava.uzas.headbang
e,da...jucer sam po obicaju klosarila s frendicom po kvartu i po obicaju smo visile dobrih 2 sata u videoteci kod ovog spaljenog lika kaj tam radi i ugl,tako sam se smijala da je to strasno.vec dugo nisam tak...
ugl,prico nam je kak je skurio zenu neki dan u videoteci.ja cu sad to pricat u njegovo ime jel je tak smjesnije.
ja sjedim,gledam film i ude mi u videoteku jedna STRASNO DEBELA,ODVRATNO RUZNA ZENA TAKO RUZNA DA MI JE ZGADILA MAJONEZU(jer je odma pomislio otkud dolazi majoneza...liposukcija...) ja mislio samo ona,a kad ono pojave se dva klinca. samo se stvore iza nje.nisam ih ni vidio kolka je.i sad ja nju pitam:JEL GOSPOĐO,TO SU VAM BLIZANCI??i ona meni vrati onak bahato:PA KAJ SI ĆORAV PA NE VIDIS?!JESU!a ja njoj:NE GOSPOĐO.VIDIM JA.SAMO NISAM MOGO VJEROVAT DA BI VAS NEKO DVAPUT JEBO!!!!!!roflsmijeh
kaze da se zena samo pokupila.to mozda sad nije tolko smjesno,al kad vam neko to prica il kad si zamislim scenu da joj u facu kaze to...legenda...
da.ugl...neznam kaj da vam jos pricam...bas nema nis drugo novog...
ah,da.moram objavit pjesme i pricice i haiku koji je napiso nas kicho legenda....wink
prvi je haiku «MAJI SIT».

UBOG I BIJEDAN.
JADAN.
MAJI SIT.


onda je pjesma «ORLOVKA»...

TA PTICA SIROKIH KRILA
I POGLEDA MILA.
TO DJEVOJČE SMEĐIH OKA
NE GLASA SE KAO KOKA.
ONA SE CEPA KO LUDA
I DRUGIMA ČUPA MUDA.
ZLATAN JE OSMIJEH KRASI,
MA NEĆE ONA TAKO BRZO IMAT SIJEDE VLASI...


zatim slijedi kratka pričica «OTELI SU PRAVU ORLOVKU»...

BILA JE TU,BILA,PRIJE 5 MINUTA.SADA JE NEMA.TAPŠ TAPŠ GOVORILI SU MI SVI.NEEE,ZAŠTO JE VIŠE NEMA?VIŠE SE NE CEPA POD SATOM.HELLOU?!-TO NIJE NAŠA ORLOVKA.OĆEM JE NATRAG-KMEEEE.NETKO JOJ JE ODUZEO DAR CEPANJA.UZELI SU JOJ SVE.I MENI.

i,šećer na kraju,pjesma o meni «NO NAME»(ugl,zovu me klamerica(ne pitajte)tj,klama)

DRUGO IME JOJ JE KLAMA
MATER MARIJA JOJ JE MAMA.
NE VOLI DEDU PERU
NI MAJONEZU U FRIŽIDERU.
NE VOLI NI IĆI BACITI SMEĆE
JER JE KAO SAVJEST PEČE-
IMA TA MALA STILA
NIKAD JOJ NA WC NIJE SILA.
S PET ONA PROLAZI I SA DEČKOM MAZI.


evo kicho moj.sad nek svi vide tvoja remekdjela i budi ponosan.ovo u zadnjoj pjesmi o meni moram pojasnit...ovo s majonezom.ugl,jednom sam isla bacit vrecicu od majoneze u smece i nasla 3 kondoma i kutiju praznu onak bezazleno bacene u smece.bang
zivot mi se zgadio.da.a ova zadnja recenica...KMEEEEEEEE.nono
ewo ljudi...to bi bilo to zasad od mene...
i da,BIG BIG POZZ mojem muffinu,babi matini.hehe.naughty
komentirajte me i dalje,citajte,kritizirajte,hvalite,radite kaj ocete.
poosa i pozz...mah




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3