ja sam ena
imam 12 godina
obožavam rbd jer imaju preljepe i lude pjesme
najdraži članovi su mi Christopher i Dulce
Itd...
ovaj blog sam napravila kako bi emocionalno izrazila ljubav prema rbd-u


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



evo nekih..slikica!





















< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by ~Dizajni & Avatari by !w@~

Opis bloga

sve o najboljoj seriji i grupi rbd

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

rbd animacije!!!

Dulce Maria











Christopher Uckermann









Anahi











Maite







Poncho







Christian

















četvrtak, 16.04.2009.

...Rbd aLbUmI!!!!

Hello evo sada sam odlučila napisati nešto malo o svim rbd albumima a ponajviše o njihovom nažalost posljednjem albumu koji je nešto prelijepo pjesme su toliko emotivne da svaki put kad ih čujem srce mi se raspukne. Još kad se sjetim da više takvih pjesama neću moći ćuti zbog njihovog raspada sama pomisao na to me oslabljuje. Ali nadam se da će biti još lijepih pjesama u njihovim solo karijerama kao što je Christopher čula sam njegovu pjesmu world tonight i mogu reći da je super. Tako da sam sretna što ću još uvijek moći ćuti nekih od njih a najviše bih voljela da su od Dulce i Christophera… no žalosno je to što Maite i Poncho više neće pjevati a Anahi i Giovanni će pjevati zajedno valjda nije još sigurno. Isto tako sam čitala da će najuspješniju karijeru imati Dulce, već je snimila novu pjesmu sa akonom, ali ipak to nije to najljepše je kad su svi zajedno…tada su meni posebni i žalosno je to što su Dulce i Christopher svoje pjesme napisali na engleskom, a to više nije isto kao i na španjolskom, ipak više nije ništa isto. I zbog toga sam jako tužna….šmrc…!!!! idemo sada prisjetiti se njihovih albuma!!!


album: "Rebelde" (2005)



Rebelde
Solo Quedate En Silencio
Otro Dia Que Va
Un Poco De Tu Amor
Enseńame
Tenerte Y Quererte
Futuro Ex-Novio
Cuando El Amor Se Acaba
Santa No Soy
Fuego
Salvame


2.album: "Nuestro Amor" (2005)



Nuestro Amor
Me Voy
Feliz Cumpleańos
Este Corazón
Asi Soy Yo
Aůn Hay Algo
A Tu Lado
Fuera
Que Fue Del Amor
Que Hay Detras
Tras De Mi
Solo Para Ti
Una Cancion
Liso, Sensual

3.album: "Celestial" (2006)



Tal Vez Despues
Ser O Parecer
Dame
Celestial
Quizá
Besame Sin Miedo
Tu Dulce Voz
Algún Dia
Me Canse
Aburrida Y Sola
Es Por Amor


4.album: "Rebels" (2006)



Tu Amor
Wanna Play
My Philosophy
Connected
I Wanna Be The Rain
Carińo Mio
Era La Musica
Keep It Down Low
Happy Worst Day
This Is Love
Save Me
Money Money


5.album: "Empezar Desde Cero" (2007)

Empezar Desde Cero
Y No Puedo Olvidarte
Inalcanzable
No Digas Nada
El Mundo Detrás
Hoy Que Te Vas
Llueve En Mi Corazón
Fuí La Nińa
A La Orilla
Amor Fugaz
Sueles Volver
Si No Estás Aqui
Extrańa Sensación

6. album para olvidarte de mi (2009)



1. Camino Al Sol
2. Mírame
3. Para Olvidarte De Mí
4. Quién Te Crees?
5. Esté Donde Esté
6. Más Tuya Que Mía
7. Hace Un Instante
8. Desapareció
9. Olvidar
10. Yo Vivo Por Ti
11. Lágrimas Perdidas
12. Puedes Ver Pero No Tocar
13. Adiós

.. slikice sa koncerata...!!


















| ~ Komm ~ imam samo(112) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Arhiva >>