nedjelja, 17.09.2006.

…vratio se jedan stari osjećaj…(možda nikad nije ni prestao postojati)…


…sinoć…subota..ja naravno u gradu.thumbup.prvo do luna parka..i provozala se na rejnđeru..hehe…e bilo je preluudo…marijana i ja smo umirale od smijeha…i od straha..hehenut…ma šala..hrabre smo mi cure…onda malo do francuske..tamo je bilo ljudiii…isseee…puno, skroz puno…pola, ma šta pola 99% ljudi je bilo veselo (čitaj:pijano)…partya ja nisam, naravno..al stvarno..nisam ništa alkohola popila…naughty…e sinoć saznam da se sviđam jednom dečku…koji je meni fizički predooobar…alii skužila sam da je ustvari glup..namcora jbg…ne mogu biti svi savršenii…no…onda sam se par puta pogledala sa…hmmm…smijeh..i skužila da mi je baš sladak…ali ipak mi je -zna se tko- naj…hehe…cerek…ali s njim sam jaaako kratko vremena provela…kissšta da se tu više kaže…noonda sam malo pričala s jednim prijateljom..hehe.dead.a onda s još jedniiiim…da s još jednim…hmmm…bolje da nije došlo do tog kratkog razgovora…no…al nisam ja kriva..on je mene zaustavio…no(pročitajte naslov)…noiii neke cure su bile pod utjecajem…hmmm…dobrog starog alkohola…deaddeadupoznala sam se sinoć s puno ljudi…a zbog toga sam baš sretna… večeras škoro..eto zadnja večer vk jeseni..šteta…ali mogu reć da mi je u usporedbi s prošlom godinom ova puuuno bolja…(zbog koncerata, društva, dečkiju, ma atmosfere sveukupno..).thumbup.ma cool…eto…ne znam šta bih još mogla napisati…večeras ću se još malo zabaviti..sutra ujutro u školu..a jbg…tješim se što neam nulti…a spavat ću u školi..jebe mi se..eto…to je to od mene…
…pozdraf sfima..wave…budite dooobriwavewave
puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kisskisskiss rolleyes nataša rolleyes

| 12:10 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.