utorak, 12.09.2006.

...jednom osmjehom...

...opet ću napisat jenu pjesmu..od hladnog piva...pjesma mi je predobra..pročitajte malo riječi..uživite se...helou...tak sam sretna...ne znam zašto..predobro mi je...u subotu mi je bilo prezakon vani..čista uživancija...ludovanje..divljanje..onda se malo smirim...hmmm....kiss...onda opet ludnica..pa opet malo..kiss...cerek.cerek...tak...ostalo sve ok...došla kući...zaspalaa uz poruke od hmmm...cerek......eto...danas u školi...jedva čekaam petak subotu,,,ma viiikend...jupiiii...eto pozzz svima...posebno mom prijatelju blekiju..koji je sad kod mene...=)..eto...pusa...kisskisspozzz



JEDNIM OSMJEHOM

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješˇ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne

Ovaj grad
A ti mi kažeš Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan

Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san

Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine

Ovaj grad
A ti mi kažeš ma ne brini se
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti


e...predobra je ojesma...obožavam juu...eto pusaaa....=)))

| 20:17 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.