nedjelja, 03.09.2006.

…posljednji post prije školeee…evo slušam hladno pivo…pišem…sad sam nokte nalakirala…ma pametno..e nisam ništa ponavljala…tak da ću se odmah na početku proslavit…ma ustvari boli me za inicijalne…al peepita i ja smo se dogovorile da ćemo ove godine malo pritisnit dupe..iii zagrijat stolicu..ne?!…ma daaaaa…sinoć sam bila u svatovima u privlaci…i bilo je suuper…vidila sam svu rodbinu…ii tak sam s njima provodila vrijeme iii naravno jela…kad sam se najela…odlučila sam da odem do grada,..jer mi je dosadilo…pa su me odvezli do vk…i u gradu je bilo super…aaa sljedeće subote bi moglo bit zanimljivoo…jedva čekam…i nadam seee….da….i saznala sam nešto što me pooosebno razveselilo…tooo.i tak….stepa i ja smo malo kasnije išle kući…jer smo imale…da…uglavnom…presretna sam zbog nje….a za njega sam bila uvjerena da je neki kreten..kad ono suuuuper dečko…i takoc…daca i tibor…naravno provodili zajedno vrijeme…al dobro malo je i s nama bila….ma slatki su mi…ee a jutros sam se pišala od smijeha od ružicinih planova kak da me upozna..sa…hmmm…nekim…=)))…kaže ona…pitaj ga jel ima curu..ak kaže ne..reci mu da bi prešla na stvar iii za dupe ga uhvati…aa kad bi ja mogla tak…šta bi dala…budem probala…svaka ti čast rosy…=)et osutra škola…imam dva srz u kabinetu biologije…jupiii…sam se nadam da ćemo opet uspjet zauzet prvu klupu…naaaadam se…tak nam je ludu bilo tamooo…eto neam šta više napisat..osim sretno fazanima...i ne očekujte da vas ne sprdamo...i nas su svi sprdali...tako daaaaaaaaaa.eto


pusaaaa....nachaaaaaaa..................

| 12:42 | Komentari (31) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.