srijeda, 30.08.2006.

...SO MANY BOYS SO LITTLE TIME...=(

…opet novi post…dosadno mi je…kiša…užas…imam osjećaj da bi se uskoro mogla ić bacit s pika..slušam razne pjesme koje me tjeraju da budem tužna…doslovno…bole me noge…ugl.u petak upisi u 2.razred.=)..a ja neam pojma šta trebam ponjet za upise…valjda ću se snać…onda škola…inicijalne ćemo izgleda pisat…e gotova sam..sve što sam znala sam zaboravila..a nisam ništ znala..pa nisam mogla ništ ni zaboravit…pa super…vjerojatno ću imat –10 bodova iz svakog…a i neki će nam se profesori mijenjat…ma ja sam prava sretnica…FAKAT…jučer mi se sviđalo 5 dečkiju…danas 10….sutra će se opet sigurno povećat broj…tak da ću za koji mjesec bit u sve dečke zaljubljenaa…jupii…pa će se valjda nać neki u mnoštvu koji me neće samo lagano otrest…ne?!SO MANY BOYS SO LITTLE TIMEistina pravaaa =(((…u subotu ću izgleda morat u svatove…to ti je blizak rod kaže mama…ono čak su moj dida i njena baka bili brat i sestra…a baš sam htjela van…a možda i budem nekak to ISKEMIJALAA…ne!??jedna osoba mi nedostajeeeee…jako.. jako…vrijeme provodim za stolom…pišem dnevnik…svoj…naš…blog…svoj...naš…slušam stare albume red hot chili peppersa koji mi valjda nikad neće dosadit…a i novi mi nije loš..i njega slušam..gledam ritam mladih..buahaha…kul emisija…sam da su pjesme iz ovog stoljeća bilo bi bolje…inače ok…netko me ignorira…a to je gadan osjećaj…ližem lizalicu…veliku, od kole…njami…odlučila sam da moram na dijetu…po prvi put u životu..deeebela sam…fuuuj…počet ću se drogirat…da malo na sve zaboravim…ili spavat po cijele dane…ja mislim da je spavanje neka vrsta droge…neaš ništ pojma…a kad se probudiš opet umorna..paaa…mogla bi se ić malo drogirat…spavat to jest…=)))baj d vej…ivano više ne postoji…sad je debora…ak me kužite…nekiii znaju o čem se radi…=)..malo sam čudna danas…e zamislite čak saam i kul ručak skuhala…pretvaram se u nešto što nisam ja…možda sam opsjednuta…nekim duhovima…dobrim…zlim…neam pojma…meni je fensi…sve ovo…

post je napisala vlasnica bloga

P.S. : YOUNG, WILLING AND EAGER…=)

| 19:14 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.