nedjelja, 27.08.2006.

SRETAAAAN MI ROĐENDA....(unaprijed) =)

...mili moji...=)...evo NAPOKON pišem novi post...jupiiiii....bila sam u italiji...vratila se....pa do vukovara...pa van....i tako stalno negdje i nikad vremena za novi post...aliiii nije samo u tome bio problem...već mi je komp bio duugo sjeban...ali neki dan je sve riješeno...NAPOKON...eto sinoć sam bila vani....a častila društvo jer mi je SUTRA, 28.08. ROĐENDAN!!!!!!!! šesnaesti...joooj....stari seee....i tak bilo je ok s obzirom na neke svađice i na moja mala očekivanja jer sam se nešt posvađala s mamom pa nisam mislila ni slavit od muke...i tak...i dogodilo se neeeštooo jakooooo zanimljivo,ne curke???!!!aliii to je preveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelika tajna da bi pisala na blogu...alm ogu samo reći:NIJE MI ŽAO!!!!...i takoc....večeras na koncert...da se još iživim ovih dana....pa u sljedeću subotu ili u svatove u privlaku...ili van....neznam...budem odlučilaaa....eto...hvala na komentarima....sve vas puuno voli...i čita...vaša


NATAŠA

P.S. SRETAN ROĐENDAN MOJOJ SREĆICI....PUNO TE VOLIM MALA...I DA ZNAŠ DA MI JE ŽAO ŠTO NISMO SLAVILE ZAJEDNO IAKO NAM JE USTVARI ISTI DAN....AL DOBRO...BUDEMO I TVOJ PROSLAVILE U SUBOTU...PUSA CISKA...........=)))

| 16:20 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.