srijeda, 05.07.2006.

...........andiamo avanti.............

....e ljudi još sam pod dojmom...utakmica njem-ita bila je odlična...a pogotovo zato što je pobjedila ITALIJAAa...e a nemogu vjerovat koliko sam se živcirala dok d+sam gledala utakmicu...e ko da je hrvatska igrala...i tek onda sam skužila koliko mi italija znači...a ko nebi neko mjesto zavolio kad tamo deset godina ide.....siii andiamo avanti,,,......ma bravii......jupiiii e bash sam sretna.......samo da mi još budu i prvaci......al i ak izgube.....ma va fanculoo........vidite i psovat sam naučila na talijanskom.........eto.....kod mene nea ništa novo.......da.......za tjedan dana u ovo vrijeme ću putovat za italiju.......i onda ću pisat postove...možda malo rijeđe...al eto....veliki pozzz svima.......neda mi sse nabrajat.....i puseee......

by:naty


blog

blog

| 10:56 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.