petak, 23.06.2006.

...samo za njegaaaa...

...evo po naslovu kužite da je post posvećen nekome..da..da ..posvećen je jerkuuu, mom bratiću koji je sad bio kod mene i malo mi preuredio blog...ma neam pojma kak mu se to daloo.nije normalan...al oće on..njemu je moj blog bio šugav...pa ga je sad promijenio...i eto šta da kažem osim tnx braco....i lijepo se provedi na moru...dobro DOSTA o njemu...ja sam ono..ok..ko i uvijek...evo napokon sam odlučila napisat post..napokon...dane provodim spavajući...malo na bazenima...al još se ne kupam...mislim...ja bi se kupala...al mara kao bolesna...a stepa i mana su bila...zna se di i radile zna se šta...(ne želim ih javno sramotiti...hehee...)..ciska i ivona bi išle na bazene...al nikako da dođu...ma svaštaaa....al dooobro....večeri provodimvani..u parku il tako negdje...i to je to....jučer sam gledala utakmicu, naravnoo...i razočarana sam...al šta možeš....eto dragi moji neznam šta da vam još napišem...potrudit ču se da češće pišem postove...al ništa ne obećajem...pozzzzzzz mari..mani...stepi...ciski...ivoni...dii...daci...svima koji čitaju moj blog...naravno veliki pozzzz.....i pozzzz jerku...

| 19:50 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.