srijeda, 07.06.2006.

...=( =( =(...


Voljela je Bosut, voljela je da se smije, voljela je njega, a on nju nije. Imala je 16 godina i pred njom je život bio, ali sve je ostavia jer ju on nije htio. Krenula je na Bosut da se baci s mosta i tiho je šapnula "ŽIVJELA SAM DOSTA".Kada je Bosut ćuo što ona govori, podigao je valove i tiho progovori "IDI KUĆI I NE BUDI LUDA, ON SAMO TEBE VOLI I O TEBI SANJA, SAMO TEBI ŽELI LJUBAV DA POKLANJA".Išla je ona, letjela od sreće, a nije ni slutila da stići neće. Krenula je,čekala njega da odnekle stigne, odjednom ga opazi kako s nekom curom šeće, veselo se smije i ruku joj grije. Išla je polako, plakala glasno da ju čuje on dok ne bude kasno. Od toga je ona tad na zemlju pala, ležala je mirno kao da je zaspala, ležala je blijeda na ploćniku bijelom, podiže je on s crnim odijelom. Plakao je gorko, lijevao suze jer je htio da je voli ali smrt je uze. I SADA TEĆE BOSUT, VALOVIMA NJIŠE, BILA JEDNOM ONA I NEMA JE VIŠE!!!>
-e ovo sam skinula s jednog bloga..e a bash je zakon...tužno..al može bit istinito...ma LOVE SUCKS!!!


...eo neam pojma šta da napišem...danas sam ispravila matematiku...jupii...i pisala sam kemiju i 3 su mi točna od 5..a za ostalo još neznam..e ma presretna sam...mislim što se tiče škole...i tak ono..nema ništ novo...jedva čekam da prestane ova kišaaa....ne podnosim ovo vrijeme...fujjj.....za sutra nemoram niš učit...možda ću malo geografiju počet učit..trebala bi za 5 odgovarat paa....e ja jega cijelo vrijeme sprdam...a on će mene za 5 pitat...ma eoooooo gaaaaaaa.........(old mikanovciiiiii naughty ......hehehe.....)...i tak....nekako se danas baš čudno osjećam...OPET mi se vratilo ono od prije....=(...nono...e a stepa i ja smo stvarno iste što še NEKIH stvari tiče,jel??!! =(.....al dobro...još ćemo se dogovorit za okladu što se tiće subote...e al onda stvarno moooramo...heheheheee...rolleyes.ak ništ drugo tu su nam maši hrrrceeeeee......naughtynaughty.....heheheee...EVO PUSA STEPI SADA.......
.....UGL.NEAM NIŠT VIŠE ZA NAPISAT......pozzzzz:mari..mani...daci..=)...ivoni...maji(1,2,3)...ciski..DII...=)...jerku..(naravno)....(e majmune jedan olavica mi je ostala na nozi kaka si me jučer pukooo namcor)..naravno pozz teni..marti..gaby..tvrletu..ma CIJELOM 1. A..=)))))).......POZZZZ grci smijeh...i deli......i malenoj i adryci...e ma svima pozzzzzz...................volim vasssssssssss.................
wavewavewavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewavewave

vaša PAPRIČICA (HEHEHEEEEEEE)

PUSEEEEEEEE


image hosting

...ovo vam je moje srce...=)



| 19:22 | Komentari (36) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.