petak, 02.06.2006.

nema naslova

...bok ljudi moji dragi...e šta da pišem...danas sam se jaedva ustala..ma nisu oni normalni e nulti petkom..stepa i ja se jedva odvukle do školeee....onda vjeronauk..pisala sam test za pet...ma strašno....onda biologija...e zamislite koji smo mi razred niko nije dobio 4 i 5...ja sam 2 dobila..al srećom profa iz biologije nam je raska pa nije upisala ocjene..pozzz raski kraljici...ugl.nea ništ posebno...kiša i ta sranja ..e stvarno mi je dopizdilo ovo vrijeme..pa bogte šesti mjesec jeee........sutra opet u školu...na dva sata geografije i dva sata biologije...i to oboje pitaju..geo.sam odgovarala...al biologija..pa nisam učila cijelu godinu.......nea šanse da naučim išta do sutra......u subotuneznam oću u grad...ustvari nevjerujem da hoću...zbog stare i zbog vremena...eto pozzzz jerku...tenici...deli..grci...adryci...malenoj...mojim curkama...marijani imari (pa di si nisam te dugo vidilaaa)...pozz i našem stipi(navrati nekad do meneee)...i uglavnom pozzz svima koji čitaju moj blog...sorry ak sm nekog izostavila.....NARAVNO pozzz i slippyju =)............
NAtaŠa

| 16:04 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.