utorak, 30.05.2006.

pozzzzzzzzz

....evo mene..napokon da napišem novi post...trenutno smo diana i ja u knjižnici...imamo,tj.nemamo tjelesni..pa....i tak...nea niš tovo...ustvari ima.....u školi je strašno..pisali smo biologiju..e a nisam ni otvorila...javit ću vam šta sam dobila...nadam se da će bit pozitivno..mislil stvarno..u prvom polugodištu sam imala 5 a sad...al kad mi se neda...kemiju moram učččit...sve mi ovisi o zadnjem testu i odgovaranju,...de moram 2 imat....sad jedva čekam 13.06. da idem u otok na kirbay...heheeheee.....bit ću luuudo...nas desetak same kod ivone...e nenogu vam opisat kak jedva čekam....onda jedva čekam ljeto da se od svega odmorim..pa malo na more...pa u italiju na negdje mjesec dana...a bit će mi 100% ludo ko i uvijek...e samo da nisam zaboravila pričat...ma nisam valjda...sad samo još treba izdržat da škola prođe...paa...eto držite se ljudiiii.pusa....kisspozzzzzzzzzz svima... wavewave
..........................................................by:nacha.............................................................

| 10:11 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.