ponedjeljak, 15.05.2006.

....još jedan post...napokooon!!!!

...evo napokon je došlo vrijeme da napišem novi post...u školi je bilo ok...latinko je pitao..dobila sam 3...ma super s obzirom na to koliko sam učila..stvarno super...neki dan smo bježali s geografije..mislim ne svi...pozz onima koji su ostali...vađincii..ma dajte....mad ...i drugi dan je nas koji smo bježali pitao..i naravno mene je otvorio..i martu..i još neke...boca je najgore prošao ..sva tri komada...a ja sam četvrta odgovarala...mislim..dobila sam 4,4,5..i zadovoljna sam..al mogla sam iz bilježnice čitat da sam htjela,čovjek je doslovno spavao na onoj stolici...svašta....nut ....ustvari nema ništa novo p neznam šta bi pisala...evo da pozzzz svog jerkaaaa pusa....kisskisskiss...evo vam i njegov blogić greenday13.blog.hr pa odite do njega.....pozzz mojim curama...cijelom 1.a i svima koji čitaju moj blog.... pozzzzzzzzz iiiiiii kizzzzzzzzzzzz .......... wavewavewave wavewavewavewavewavewave

MySpace Layouts

S. Valentine images



| 14:29 | Komentari (25) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.